Publicerat Mars 27, 200719 yr minken kommit in här ochså > Såg en nu på morgonen, dessa j-a miljöveganmilitanter som inte kan ge fan i saker och ting.
Publicerat Mars 27, 200719 yr Författare .. trist!.... hoppas de går bra ändå!.... Ska se om jag kan få tag i några fällor och lägga ut. Blir väl tvungen att skaffa nya vapen, dom där små pälsbeklädda sakerna kan ju förstöra fågellivet runt om sjöarna här på något år.
Publicerat Mars 27, 200719 yr Så klart att du skall sätta ut fällor !!! För tillfället har jag sopat rent med mink på hemma marken,men nu är våren här så det kommer säkert snart nya :-
Publicerat Mars 27, 200719 yr Eller ring efter Telgetok,han tar skälig rese ersättning för avlivade av minkar... Hmm..få se nu ??? ???
Publicerat Mars 28, 200719 yr Såg en Mink när jag var ute o fiskade sist. Har hört att dessa små saker brukar stjäla fisk av de som fiskar där jag brukar vara. Men tyvär så får jag nog inte fånga dessa Minkar för Kommunen.