Publicerat Mars 30, 200719 yr Hejsan! Vore tacksam för lite hjälp med va de är för pangar svärfar har. Han har inte jaga på de närmaste 35 åren… :- Kanske ev värde kunde va kul o veta. Hanabössan är ett arvegods från frugans farfars far eller hur de nu va. Den ska jag ta över men måste plugga den, vilket jag tycker är tråkigt men enda möjligheten. Ska var inköpt i Karlskrona i början på 1900, inget kvalitetsvapen men ändå lite familje historia bakom. Fundera på att hänga de i trapphuset som ledstång. Skulle va rätt fränt! :roll: ;D Den här Sida-sidan här under ska antingen skrotas eller säljas om någon har intresse. Den är i det närmaste nästan oanvänd. Står Monte carlo och import på sidan.
Publicerat Mars 30, 200719 yr Har en likadan Monte Carlo. Ett vapen som jag ärvt. Tänkte själv använda den vid någon harjakt e.d. Den är även mycket lite använd. Vet att den köptes för kanske 500 mk i början av 2000-talet av en bekant. Så nåt mera om dess värde känner jag inte till. Intressant dock att den har ejektorer.
Publicerat Mars 30, 200719 yr Ser i alla fall ut som vapnet har en sidolås platta ;D Alltid lurar det väl nån ;D edit ahh,nu ser jag,det är bara en reflektion från blixten