Publicerat Mars 31, 200719 yr Fick hem min nyinköpta sako finnbear 30-06 igår, nu är det bara att vänta på en testskjutning
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Snygg Bra val av märke Gillar som sako och till det priset (3000) så går det ju inte att klaga
Publicerat Mars 31, 200719 yr Gillar som sako och till det priset (3000) så går det ju inte att klaga Priset är ju okej och pangen ser ju bra ut.
Publicerat Mars 31, 200719 yr Verkar vara en just kaliber osså :D Har själv en 30.06 och med mitt lilla vapen och kaliber kunnande räcker det till allt vilt i detta land. Att man sen kan lattja med olika laddningar ,samt att det finns uppsjö av olika kulor gör ju inte saken sämre. Fan vet om man inte kan inhandla dessa på Konsum ;D ;D (nästan).....
Publicerat Mars 31, 200719 yr Gillar som sako och till det priset (3000) så går det ju inte att klaga Detär inte köpt. Det är stulet ;DFan det är väl Sakos jubileums modell ???
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Jo kikaren (pecar) och fästena följde med, och den är lika fin som på bilderna =) tror att modellen heter deluxe när det är ingraverat i varbygeln och magasinet, rätta mig om jag har fel..
Publicerat April 1, 200719 yr Författare Tack för informationen. Det är 2klackar fram och en klack bak på slutstycket
Publicerat April 4, 200719 yr Författare hur mkt. ungefär kan detta vapen vara värt? är sugen på en .308 istället
Publicerat April 4, 200719 yr Prova sälj den så får du se vad du kan få... En fin originalbössa som den där med originalfästen och samtida kikare bör man nog få minst 7000 kr för. Jimbo behöver väl en fin standardsako i trä så fråga honom?