Publicerat Mars 31, 200719 yr Jo, han är en man som lagar mat på dagarna och jagar när tid finns över. 44 år gift två barn och tre hundar. Frun är lydnadsinstruktör samt arbetar i samma bransh som jag. Hundarna 2 st kopovs 1 vuxen och en 10 månaders tik valp. Som frun tog från mig. Skall tävla lydnad :'(, men när hon är 2 ska vi jaga. . Har kanske ytterligare en kopov på gång (vuxen import). Jakten förekommer mestadels i sörmland som hundförare samt snyltar som gäst hos en kompis, har anmält mig i kön där, så vi får se. Jagar även i Upplands-Väsby. Där min bror har mark som jag sköter och hos svärfar i norra Vallentuna. Men det är grisjakten med hund som jag brinner för. Som sagt det är JAG. ;D ;D
Publicerat April 1, 200719 yr Välkommen.Var i Väsby jagar du (lite nyfiken uppvuxen i U-V) MVH/Christer
Publicerat April 1, 200719 yr Välkommen hit ännu en kopov ägare kul kul ! Nu tar vi över hela 5 stycken kopovs här nu !!! ;D ;D Du kommer att få det kanon här på detta forum
Publicerat April 2, 200719 yr Jakten förekommer mestadels i sörmland som hundförare samt snyltar som gäst hos en kompis, har anmält mig i kön där, så vi får se. Jagar även i Upplands-Väsby. Där min bror har mark som jag sköter och hos svärfar i norra Vallentuna. Men det är grisjakten med hund som jag brinner för. ...du får ju arbeta lite för det så snyltar och snyltar...
Publicerat April 5, 200719 yr Välkommen hit men det där om "Frun är lydnadsinstruktör samt arbetar i samma bransh som jag" är det nåt sekterisitskt inslag typ markis de Sade? ;D
Publicerat April 5, 200719 yr Välkommen hit men det där om "Frun är lydnadsinstruktör samt arbetar i samma bransh som jag" är det nåt sekterisitskt inslag typ markis de Sade? ;DDu tänker bara på nöjen Roggie : 8)