Publicerat Mars 31, 200719 yr finns nu att se på på svt.se under "öppet arkiv". Ganska konstigt upplagt program men onekligen underhållande tidvis..lite nostalgi. Leif GW persson lagar mat...riktigt snitsig faktiskt. Mvh !
Publicerat Mars 31, 200719 yr finns nu att se på på svt.se under "öppet arkiv". Ganska konstigt upplagt program men onekligen underhållande tidvis..lite nostalgi.Leif GW persson lagar mat...riktigt snitsig faktiskt. Mvh ! Tack o tack Du räddade min kväll ;D Har nu sett Nisse Linnman från Korsnäsgården, ni som är lite (yngre) så var denna gubbe en av mina idoler,då han körde naturprogram i över 20 år på TV !!! Sen har jag sett Benny Andersson,och den gamle försvarsministern,talandes om JAS ;D Vidare kronhjortsjakt på Brandalsund (i Södertälje) ;D Denna mark har jag jagat mycket på :D Vidare avsnitt där dom lurade hela svenska folket med att dom malde ner hjortkalvsfile ;D I senare böcker har dessa grabbar förnekat det ;D Med mera...med mera,,......... Till alla med bredbandsuppkoppling !!!!!!!! Gå in och se detta.(hoppas det finns kvar i morgon osså) ;D ;D
Publicerat April 1, 200719 yr Tack o tack Du räddade min kväll ;D Har nu sett Nisse Linnman från Korsnäsgården, ni som är lite (yngre) så var denna gubbe en av mina idoler,då han körde naturprogram i över 20 år på TV !!!Sen har jag sett Benny Andersson,och den gamle försvarsministern,talandes om JAS ;D Vidare kronhjortsjakt på Brandalsund (i Södertälje) ;D Denna mark har jag jagat mycket på :D Vidare avsnitt där dom lurade hela svenska folket med att dom malde ner hjortkalvsfile ;D I senare böcker har dessa grabbar förnekat det ;D Med mera...med mera,,......... Till alla med bredbandsuppkoppling !!!!!!!! Gå in och se detta.(hoppas det finns kvar i morgon osså) ;D ;D Nisse var en av mina favoriter på den tiden det begav sig. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5871...amp;lpos=lasMer
Publicerat Maj 3, 200719 yr Dom spottade inte i glaset direkt. Nää,varför skulle dom det,tror dessutom att alla dessa 3 grabbar snusade precis som jag gör,blir så äckligt att dricka upp det sen ;D ;D ;D Kunde inte låta bli......sorry ;D ;D ;D :D
Publicerat Maj 26, 200718 yr synd att det är så mkt klippt :-[ hade velat se när dom testar pangar osv. minns att de sköt lite kul med en browning bar ;D
Publicerat Maj 26, 200718 yr Jag har alla utom ett eller två program på VHS om någon är intresserad...sann kult. Speciellt när Lorenzon super ner tomten som kommer på stövardrev ;D MVH
Publicerat Maj 26, 200718 yr Jag har alla utom ett eller två program på VHS om någon är intresserad...sann kult. Speciellt när Lorenzon super ner tomten som kommer på stövardrev ;DMVH Lorentzons pojk Patrik var ju med oss till håkärringsexp. till Harstad -82 på uppdrag av sin far. Det är han som sitter intill relingen i en ylletröja. En trevlig prick som inte spottade i glaset. http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=5955.15
Publicerat Maj 30, 200718 yr synd att det är så mkt klippt :-[hade velat se när dom testar pangar osv. minns att de sköt lite kul med en browning bar ;D Exakt, jag försökte kolla den berömda bågjaktsfilmenför nån månad sen. Den skulle ha obehagliga bilder och dom skulle skjuta huvudet av en docka, men allt det roliga är bortklipt! Trist! :'(
Publicerat Maj 31, 200718 yr Exakt, jag försökte kolla den berömda bågjaktsfilmenför nån månad sen. Den skulle ha obehagliga bilder och dom skulle skjuta huvudet av en docka, men allt det roliga är bortklipt! Trist! :'( ett sånt klipp borde de ju haft kvar, så att folk får lite respekt för den enorma kraften det är i ett vapen.