Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grabbarna på Fagerhult

Featured Replies

Publicerat

finns nu att se på på svt.se under "öppet arkiv". Ganska konstigt upplagt program men onekligen underhållande tidvis..lite nostalgi.

Leif GW persson lagar mat...riktigt snitsig faktiskt.

Mvh !

Publicerat
finns nu att se på på svt.se under "öppet arkiv". Ganska konstigt upplagt program men onekligen underhållande tidvis..lite nostalgi.

Leif GW persson lagar mat...riktigt snitsig faktiskt.

Mvh !

Tack o tack :D Du räddade min kväll ;D Har nu sett Nisse Linnman från Korsnäsgården, ni som är lite (yngre) så var denna gubbe en av mina idoler,då han körde naturprogram i över 20 år på TV !!!

Sen har jag sett Benny Andersson,och den gamle försvarsministern,talandes om JAS ;D

Vidare kronhjortsjakt på Brandalsund (i Södertälje) ;D Denna mark har jag jagat mycket på :D :D :D

Vidare avsnitt där dom lurade hela svenska folket med att dom malde ner hjortkalvsfile ;D I senare böcker har dessa grabbar förnekat det ;D  Med mera...med mera,,......... :D

Till alla med bredbandsuppkoppling !!!!!!!! Gå in och se detta.(hoppas det finns kvar i morgon osså) ;D ;D

Publicerat
Tack o tack :D Du räddade min kväll ;D Har nu sett Nisse Linnman från Korsnäsgården, ni som är lite (yngre) så var denna gubbe en av mina idoler,då han körde naturprogram i över 20 år på TV !!!

Sen har jag sett Benny Andersson,och den gamle försvarsministern,talandes om JAS ;D

Vidare kronhjortsjakt på Brandalsund (i Södertälje) ;D Denna mark har jag jagat mycket på :D :D :D

Vidare avsnitt där dom lurade hela svenska folket med att dom malde ner hjortkalvsfile ;D I senare böcker har dessa grabbar förnekat det ;D   Med mera...med mera,,......... :D

Till alla med bredbandsuppkoppling !!!!!!!! Gå in och se detta.(hoppas det finns kvar i morgon osså) ;D ;D

Nisse var en av mina favoriter på den tiden det begav sig. :D

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5871...amp;lpos=lasMer

:D

• 1 month later...
Publicerat

Kommer ihåg att det var väl rätt så livat om dessa program när dom gick.

Publicerat

Dom spottade inte i glaset direkt.

Publicerat
Dom spottade inte i glaset direkt.

Nää,varför skulle dom det,tror dessutom att alla dessa 3 grabbar snusade precis som jag gör,blir så äckligt att dricka upp det sen ;D ;D ;D

Kunde inte låta bli......sorry ;D ;D ;D :D :D

Publicerat

;D ;D ;D

Full koll cocosboll

• 4 weeks later...
Publicerat

synd att det är så mkt klippt  :-[

hade velat se när dom testar pangar osv. minns att de sköt lite kul med en browning bar  ;D

Publicerat

Jag har alla utom ett eller två program på VHS om någon är intresserad...sann kult. Speciellt när Lorenzon super ner tomten som kommer på stövardrev ;D

MVH

Publicerat
Jag har alla utom ett eller två program på VHS om någon är intresserad...sann kult. Speciellt när Lorenzon super ner tomten som kommer på stövardrev ;D

MVH

Lorentzons pojk Patrik var ju med oss till håkärringsexp. till Harstad -82 på uppdrag av sin far. Det är han som sitter intill relingen i en ylletröja. :D En trevlig prick som inte spottade i glaset. :D

http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=5955.15

Publicerat
synd att det är så mkt klippt  :-[

hade velat se när dom testar pangar osv. minns att de sköt lite kul med en browning bar  ;D

Exakt, jag försökte kolla den berömda bågjaktsfilmenför nån månad sen. Den skulle ha obehagliga bilder och dom skulle skjuta huvudet av en docka, men allt det roliga är bortklipt! Trist!  :'(

Publicerat
Exakt, jag försökte kolla den berömda bågjaktsfilmenför nån månad sen. Den skulle ha obehagliga bilder och dom skulle skjuta huvudet av en docka, men allt det roliga är bortklipt! Trist!  :'(

ett sånt klipp borde de ju haft kvar, så att folk får lite respekt för den enorma kraften det är i ett vapen.