Publicerat April 5, 200719 yr Var inne en snabbis,ser lika trött ut som alla nystartade forum,likaledes hade det en tråkig layout!!!
Publicerat April 5, 200719 yr Något för jaktsidan att lägga upp som ett eget kapitel under jakten! Tror flera med mig åtminstone på den här sidan skulle läsa oftare i ämnet.
Publicerat April 5, 200719 yr Något för jaktsidan att lägga upp som ett eget kapitel under jakten!Tror flera med mig åtminstone på den här sidan skulle läsa oftare i ämnet. Är övertygad om att du har rätt i detta!!!!!
Publicerat April 5, 200719 yr Vi kräver det...en speciell tråd för eftersök.. Mycket bra ide.... Moderatorer eller ansvariga...läs detta!!!!!! En eftersökstråd borde ligga bra i nuläget,klart att jakt sidan skall ha en sån
Publicerat April 6, 200719 yr Vad saknar ni under denna tråd som kan diskuteras bättre under en egen avdelning? Denna tråd heter ju "Viltet efter skottet" och handlar bl a om eftersök. Blir diskussionerna bättre om den döps om till "Eftersök"?
Publicerat April 6, 200719 yr viltet efter skottet brukar för det mesta ligga med potatis grädde mm ;D ;D helt seriöst så vete f-n hur det ska se ut mvh, samme
Publicerat April 6, 200719 yr viltet efter skottet brukar för det mesta ligga med potatis grädde mm ;D ;D helt seriöst så vete f-n hur det ska se ut mvh, samme Min åsikt också har tagit upp det förr skilj på eftersök och matlagningen. kan starta en om röstning i ämnet.
Publicerat April 6, 200719 yr Kan detta vara bra rubriker under ett eftersöksavdelning? Skott jag vill glömma Jakthundar jag skjutit Mina vomskott Benträffar mina jaktkamrater fortfarande pratar om Taskigt inskjutet vapen Mina bästa bortförklaringar Okända hårstrån i sängen som frun har hittat LASA (Ladda - Anlägga - Sikta - Avvika) Är älgbanan överskattad träning
Publicerat April 7, 200719 yr Kan detta vara bra rubriker under ett eftersöksavdelning?Skott jag vill glömma Jakthundar jag skjutit Mina vomskott Benträffar mina jaktkamrater fortfarande pratar om Taskigt inskjutet vapen Mina bästa bortförklaringar Okända hårstrån i sängen som frun har hittat LASA (Ladda - Anlägga - Sikta - Avvika) Är älgbanan överskattad träning Typ men glöm inte att det alltid är en kompis eller åtminstone någon annan(Orjant) som står för fadäserna .
Publicerat April 7, 200719 yr Typ men glöm inte att det alltid är en kompis eller åtminstone någon annan(Orjant) som står för fadäserna . Pertan! Jag skyller inte mina fadäser på någon annan. ;)
Publicerat April 7, 200719 yr Pertan!Jag skyller inte mina fadäser på någon annan. ;) Det var inte så jag menade, utan att du stod för dessa själv har jag aldrig gjort något fel förutom att jag ljuger då fortsatt trevlig helg :-*
Publicerat April 7, 200719 yr Jaja, det var så du menade...... Schenan och jag tyckte ytterligare en rubrik skulle passa; Recept på vilt jag tänkte laga ifall jag träffade ;D ;D ;D
Publicerat April 7, 200719 yr Jaja, det var så du menade......Schenan och jag tyckte ytterligare en rubrik skulle passa; Recept på vilt jag tänkte laga ifall jag träffade ;D ;D ;D Recept på vilt om jag hittar på det