Publicerat April 9, 200719 yr nu har ha begäret vaknat till liv igen...eller har igentligen funnits ett tag... men efter dagens skytte med diverse böss strul funderar jag på å byta upp mig... har hittat en benelli M2 Black Eagle i vänsterutförande på www.torsbohandels.com Gick sedan in på www.Benelli.it för att läsa lite om modellen. Men hittar ingen M2 BLACK EAGLE, utan endast M2 left hand, o benelli Super BLACK EAGLE comfortech camo lefthand. Är M2 black eagle left-hand en svart comfortech i vänsterutförande? Ähhh! ingen ide o spekulera! Nån som vet? Funkar M2 bra i övrigt? eller ska man satsa på nån beggad beretta 686 i vänsterutförande, e ju lite mer prisvänligt också... mvh johan
Publicerat April 10, 200719 yr http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=4528.0 Jag må ju vara en galen Gimobo men gjorde en ganska grundlig undersökning i berörda ämne innan jag köpte min vänster 686a Sporter. Min röst får Beretta eller SKBs vänster Sporter, men då jag vet att du förmodligen har underbyxor av plastlegeringar hjälper väl mina vädjningar föga. ;D Du skall i alla fall prova min innan du köper en sån där populistisk plastpinne. MVH
Publicerat April 11, 200719 yr Författare Var in till svante nilssons idag.. Tittade lite på beretta Blackwing i högerutförande, hyfsad rak kolv, kändes bra i anläggningen... det roliga var att det fanns en ngt begagnad som han skulle ha 13900 för i koffert med nån choke.... tittade på torsbo, där skulle dom ha 11900 för en ny... fattar inte hur det gårihopsig, är det utan koffert då eller? vetefan blir inte klok på det här! > vill ju ha en vänster men kanske blir en rak höger, har ju det nu som funkar ringde även till torsbohandels, skulle man köpa benellin av dom så var det bara å köpa grisen i säcken, dom sa ju ioförsig att jag kunde komma ner och hitta på en skjutabana där o prova´n, men det känns ju som att jag skippar att åka till gbg för o prova ett vapen... :- endast 7 dgr lånelicens, går inte o skicka på posten... Mamremannen skulle höra på Hunt sthlm om dom hade nån i vartfall... Får väll ta en tur till östhammar o kika på lite vapen, slutar väll med att det inte blir nån ny pang :'( :'( MKJ: Kommer till Gimo i helgen o pangar med din 686.... Tar med mig motorsågen ifall jag skulle behöva putsa till den lite ;D Åkte förövrig igenom Gimo förra helgen, har aldrig sett så mycket kråkor o rävar i heeeeeelaaa mitt liv, måste vara riktiga söndagsjägare därute som inte håller efter... ;D
Publicerat April 11, 200719 yr Åkte förövrig igenom Gimo förra helgen, har aldrig sett så mycket kråkor o rävar i heeeeeelaaa mitt liv, måste vara riktiga söndagsjägare därute som inte håller efter... ;D ;D ;D ;D Fattas en grythund ;D ;D
Publicerat April 12, 200719 yr Får väll ta en tur till östhammar o kika på lite vapen, slutar väll med att det inte blir nån ny pang :'( :'(MKJ: Kommer till Gimo i helgen o pangar med din 686.... Tar med mig motorsågen ifall jag skulle behöva putsa till den lite ;D Åkte förövrig igenom Gimo förra helgen, har aldrig sett så mycket kråkor o rävar i heeeeeelaaa mitt liv, måste vara riktiga söndagsjägare därute som inte håller efter... ;D Argh, Östhammars vapen ;D Kika förbi så kan vi antingen dra till trapbanan eller dra några mackor här hemma. Jag skall vara trädgårdsarbetare i helgen så det kan vara trevligt med ett litet avbrott. Kul för dig att se en kråka som inte flyger upp och ner MVH