Publicerat Juni 3, 200521 yr Finns det någon här som jagar i de trakterna? Är lite nyfiken på hur älg och björn tillgången är där?
Publicerat Juni 18, 200521 yr Jagar inte där själv, men några i vårt lag bor och jagar där också och det är nog det björntätaste område vi har i landet. Jagar själv i västra ångermanland och vi har också gott om björn. /kalle
Publicerat Juni 20, 200521 yr Musköten Jo, är släkt med presidenten ;D... men jagar i östra Jämtland!
Publicerat Juli 12, 200521 yr Jag jagar mellan Strömsund och Hoting, Alltså i närheten av ströms vattudal. Numera lite älg och MYCKE björn!!!!! /Jeppe
Publicerat Juli 12, 200521 yr Författare Blev tyvär inget av jakten där uppe. Lite synd, hade varit roligt att se hur Lina reagerat på björnarna.
Publicerat Juli 26, 200521 yr Hylsan, såg du att en björn hade gått igenom Kälarne i helgen... Igår såg man en björn i Hällesjö där jag har mina marker... Det kryllar av dem!!!!!!!!!! Mvh Pär
Publicerat Juli 31, 200521 yr Hörde att dett setts björn flera gånger på olika håll ikring Sörbyggden, ska för första året jaga på Strandåkerberget som ordinarie och snart har man väll samma "problem" där som i Strömsund! Att man inte kann få vara i fred för Björnarna någonstans > /Jeppe