Publicerat April 12, 200719 yr Vem kan fixa det? Jag skulle behöva ett par ögon ganska omgående. MVH B
Publicerat April 12, 200719 yr Vem kan fixa det?Jag skulle behöva ett par ögon ganska omgående. MVH B Ska du ha de på en bulvan? Testa med bandybollar, delade på mitten och måla pupiller de.
Publicerat April 12, 200719 yr Har ni ingen konservator i boden(bor inte du där?)annars finns det en i piteå stefan rutström.....vet ju inte om han har uv ögon men du kan alltid fråga. Annars har han säkert nåt liknande.
Publicerat April 12, 200719 yr Jag köpte mina från Naturkabinettet i Hudik,tror jag betalade 90 riksdaler. /M.
Publicerat April 13, 200719 yr Författare Ska du ha de på en bulvan?Testa med bandybollar, delade på mitten och måla pupiller de. Nix, jag vill ha så nära som möjligt. :-
Publicerat April 13, 200719 yr Författare Har ni ingen konservator i boden(bor inte du där?)annars finns det en i piteå stefan rutström.....vet ju inte om han har uv ögon men du kan alltid fråga.Annars har han säkert nåt liknande. Ska kolla.Tack.
Publicerat April 13, 200719 yr Författare Jag köpte mina från Naturkabinettet i Hudik,trorjag betalade 90 riksdaler. /M. OK.Ska kolla. Tack.
Publicerat Maj 14, 200718 yr Kan Du inte måla bottenfärgen på en kupad plastbit och sedan gjuta över med epoxi så att det blir naturtroget?