Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Renault Kangoo, erfarenheter?

Featured Replies

Publicerat

Hejsan!

Jag funderar på att ev. införskaffa mig en Renault Kangoo till hösten, ev. modellen med 4x4.

Finns det någon här som har erfarenheter av detta fordon?

Pålitlig?

Servicekostnader?

Komfort?

Mvh

Publicerat

Har en kangå på jobb en bensinare på 75hk 2wd.

Den e den sämsta firmabil jag kört dålig väghålning hälst på vintern , cat byte efter 5400 mil

bland annat elfel.en redig MÖG BIL. >:( >:( >:( >:( >:(

• 7 months later...
Publicerat
Tackar!

Alltid trevligt med snabba svar.

Egna erfarenheter mottages varmt!

Blev det nån kangoo? Är i bilbytartankar själv just nu. Har en Volvo s80 som jag får bäst i inbyte där.
Publicerat

finns en 5dörras modell,dom har jag bara hört bra om,höga tar sig fram och så..http://www.blocket.se/vi/13439317.htm?ca=11_s

Publicerat
Blev det nån kangoo? Är i bilbytartankar själv just nu. Har en Volvo s80 som jag får bäst i inbyte där.

Nej, det blev det inte.  :(

Volvon fick sig en serivce igår, 12000 mil. Så den får tjänstgöra ett tag till. Går och sneglar på en ny hundförarbössa för tillfället. Vi får se var det slutar.

Publicerat

Har åkt vanliga kangoo (Ej 4x4) och ja vad säger man..... Fransmän bör hålla sig till matlagning och rödvin för bilar kan dom inte göra.....

Publicerat

Vi har ett gäng Kangooer på jobbet (2wd automat) Dessa bilar går ganska hårt och med mååånga kallstarter (stara, åka 5.0-1 km o stanna 1 h senare samma sak osv) bilarna funkar faktiskt ganska bra, det som verkar vara den svaga länken är växellådan som har strula på några av bilarna. Sedan blir dom väldigt repiga och buckliga om dom välter, vilket en av bilarna har gjort  ;D alltså väghållningen är inte den bästa men det kan man nog inte räkna med om man köper en bil i den modellen oavsett märke.

• 6 years later...
Publicerat

Lyfter den här gamla tråden.

Har planer på att skaffa mig en jaktbil och har fått håll i en Renault Kangoo 2010 vilket innebär nya karossen och en helt ny bil jämfört med den gamla modellen.
Tänkte bara kolla om det är någon här som har den nya modellen och vad Ni i såfall tycker om den.

Den gamla modellen har jag förstått fått både ris och ros men mest ris.