Publicerat April 13, 200719 yr I morgon 14/4 är det sista dagen på kråkjakten för denna gång. Det är också dags för den årliga gemensamma kråkjakten i komunen. För mig blir det i Kolartorp i Haninge. I morgon bitti kl. 05.00 möts vi vid samlingsplatsen.
Publicerat April 13, 200719 yr I morgon 14/4 är det sista dagen på kråkjakten för denna gång.Det är också dags för den årliga gemensamma kråkjakten i komunen. För mig blir det i Kolartorp i Haninge. I morgon bitti kl. 05.00 möts vi vid samlingsplatsen. Skitjakt på dej
Publicerat April 13, 200719 yr Jag hade tänkt att åka, men med sååå många tidiga mornar och så mycket jobb känner jag att sova lite längre än 5 är lite prio. ;D
Publicerat April 13, 200719 yr Japp, det börjar bli lite mycke nu ;D Mycke o mycke..antar att du jobbar ihop degen till pickan just nu ;D
Publicerat April 14, 200719 yr HUR GICK DET??????????????? Ruskigt nyfiken på det där spektaklet.. Mvh!
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Vet inte den totala summan för oss på Kolartorp. Men Mitt och "Jägers" resultat finns att hitta här: http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?to...g90277#msg90277