Publicerat April 14, 200719 yr Tjena alla stugsittare! Någon som skulle kunna ge lite referenser eller omdömen kring jaktresebolaget Svenska jaktresor - vad har ni upplevt? Funderar nämligen på att anlita dem för min nästa tripp! MVH/ RG
Publicerat April 14, 200719 yr Jag kan själv inte skriva om dom, men jag vet att min tidigare arb.kompis som bor i Habotrakten har anlitat dom till både Afrika, Canada, Tunisen m. m. Så dåliga är dom tydligen inte. Det var en fadäs ang. Canadajakten men där fick SV. Jaktresor bet. tillbaka en del pengar. Det var så här nämligen att dom hade blivit lovad varsinn häst för att kunna förflytta sig och jaga av större omr. och han lovat men det blev inte så. Dom fyra som var med på den trippen var elitorienterare på 70-talet och körde slut på jaktguiden varje dag som "straff". Läsa kartor hade dom inga problem med. Du ska veta att han mös ganska så bra när han berättade om detta. Det är det enda jag har hört från kompisen. I mina ögon så verkar han okej. ;D Jakttroférna är från hans resor och bockhornen från Habotrakten. http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=5955.15 Lycka till!
Publicerat April 14, 200719 yr Författare Man tackar - hade planerat en Alaska resa(once in a lifetime..) med en annan arrangör, tyvärr blev detta inställt o planeringen måste fortsätta med en annan arrangör! Såg att SJR var hyfsat "billiga" el i varje fall inte fullt lika dyra.. Skriv gärna om Ni har någon erfarenhet om Svenska Jakt resor. MVH/ RG
Publicerat April 14, 200719 yr Jag känner Inger o Erik. Kan nog säga att dålig kvalite har dom inte. Vad som sen händer på resmålet ibland står ju utanför ens kontroll. Huvudsaken är att det kan kompenseras vid hemkomst. Därvidlag tror jag att man kan lita på Erik.
Publicerat April 14, 200719 yr Åker du med Erik EDM får du inte tråkigt ialla fall. Mina kompisar var med honom på nassejakt i Tunisien, han är ju helt galen ibland...men seriös och duktig ;D Utifrån deras åsikter kan han nog rekomenderas. MVH
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Låter gott! Får Ni höra ngt speciellt kring hans jakt till Alaska - så tveka inte att höra av Er.. Strax den 16/4! RG