Publicerat April 15, 200719 yr Hejsan! fick en idé i går...eller idé och idé, fick egentligen för mig att nått måste hända i vapenskåpet...fast att byta bort nån bössa var/är uteslutet i dagsläget. Så vad gör man?...jo, man tar den skabbigaste bössan i skåpet (som i detta fallet är "Da Bisam slayer") och går lös med lite mattsvart färg på den, och resultatet ser ni nedan ;D...blev som en helt annan pang...är nöjd med resultatet ;D /Fredde
Publicerat April 15, 200719 yr Författare vars e alla dvd monitorer å fälgarna?? Dom var restade...borde komma om två veckor ;) ;D Martin & Flex: Tack ska ni ha
Publicerat April 15, 200719 yr Ser bra ut Använde du nån speciell färg eller tog du bara typ nå biltema-färg? Hur bra sitter färgen skulle du tro? Kanske svårt att svara på eftersom du inte haft den färgad så länge ;D Jaja snyggt vart d iaf!
Publicerat April 15, 200719 yr Snyggt! Har en likadan Anschütz som ser ut som självefan, kanske man skulle fixa henne också :
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Ser bra ut Använde du nån speciell färg eller tog du bara typ nå biltema-färg? Hur bra sitter färgen skulle du tro? Kanske svårt att svara på eftersom du inte haft den färgad så länge ;D Jaja snyggt vart d iaf! Köpte sprayfärgen på Statoil ;D...hade tänkt lackera lite cromdetaljer på bilen mattsvarta, men ändrade mig, så då blev det såhär istället ;D...tror att färgen är ganska stryktålig, i.o.m att den är tänkt att användas på bilar, båtar och andra fordon som kräver att färgen sitter kvar även efter ett stenskott....så förhoppningsvis sitter den kvar ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Tack allihop! .... jo, den ser på nått sätt nyare ut än vad den egentligen är /Fredde
Publicerat April 15, 200719 yr Författare men berätta hur du fick till det tyska uet??? det är magi...Û ?? jupp...magi. ;D nädå...tryck "alt"-"knappen till höger om Å" och sen trycker du på "U"....då blir det ett: Ü ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Fredde, är din enskottare? När är den tillverkad? jo det är en enskottare ....men jag vet tyvärr inte när den är tillverkad :-...skulle gissa på 70-talet nån gång...men jag kan ha hur fel som helst...har ingen som helst aning egentligen. /Fredde