Publicerat April 15, 200719 yr Jag har en Savage Mark ll cal 22 long. Som jag tycker är på tok för hård i trycket, är det nåt jag enkelt kan åtgärda själv? Det kanske är nåt jag får lära mig att leva med eftersom jag i 1:a hand köpte bössan för avlivning och inte prickskytte. //Roggman66
Publicerat April 15, 200719 yr tjena poeten..tror det är svårt å fixa det schysst själv men en smed kan nog fila ner lite så trycket blir bra..snäll tryck är för killar som inte har fingertopp känsla typ älgjägare..inte vi riktiga jägare sen lämna aldrig in ett gevär i sthlm varken du ska sälja,byta eller fixa den..!
Publicerat April 15, 200719 yr Jag har en Savage Mark ll cal 22 long. Som jag tycker är på tok för hård i trycket, är det nåt jag enkelt kan åtgärda själv?Det kanske är nåt jag får lära mig att leva med eftersom jag i 1:a hand köpte bössan för avlivning och inte prickskytte. //Roggman66 Du kan alltid ringa Uffe,han polerar det för en flarra Whiskey ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Det blir bra Telge! Kan kanske ta med mig bössan när jag kommer ner nästa gång! //Roggman
Publicerat April 15, 200719 yr Det där gör du enkelt själv! Ta bort varbygeln och limma dit en längre avtryckare, sen är det klart! ;D Nu är det väl fel sida om stan för dig men om du ändå ska på jobbjakt i norduppland så lämna in bössan på Forsa bössmakeri.
Publicerat April 15, 200719 yr ingen vill nog veta hur ofta du är där å "POLERAR" dina "GEVÄR" :-* Tyvärr...detta var faktist seriöst,.....Speciellt nu! Roggman är en polare,så och Uffe..Uffe är en driven skytt i tävlings sammanhang,Uffe kan polera avtryckare,han slipar inte dessa!!! Uffe gillar Whiskey,han har också polarepriser för såna här saker...... Sen att Uffe är en av toppen i skyttesammanhang gör väl inte saken sämre även om han gillar virre!!!