Publicerat April 15, 200719 yr Ytterligare en "pimpa" tråd ;D... OK...Efter att ha pimpat min Bisambössa så blev jag rent sagt jävligt sugen på att göra en likandan behandling på min Ruger varmint...rugga upp klarlacken på den och lackera mattsvart...kanske spraya på lite matt klarlack som pricken över "i"...vad tror ni ???....skulle det se underligt ut....vill inte heller att bössan ska se allt för "sniper-wannabe" -aktig ut :-...vill att den ska vara stilren, men ändå udda... såhär ser den ut i dag...fast med ett annat kikarsikte.
Publicerat April 15, 200719 yr SJÄLVKLART skall du pimpa din ruger! Allvarligt talat, här har vi gjort en insats för förpimpandet av jaktsidans Våra Kulvapen-avdelning och då är det bara att fullfölja. Skulle det inte vara snyggt med lite glitter i lacken tror du? ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Författare SJÄLVKLART skall du pimpa din ruger! Allvarligt talat, här har vi gjort en insats för förpimpandet av jaktsidans Våra Kulvapen-avdelning och då är det bara att fullfölja. Skulle det inte vara snyggt med lite glitter i lacken tror du? ;D ;D ;D ;D....jo för f*n, lite metallic lack kanske skulle funka...eller varför inte en "flaked candy-lack".... ;D ;D....njäää, skämt åsido så tror jag den skulle passa som mattsvart...går ju alltid att slipa bort färgen om man inte blir nöjd : ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Våga för helvete inte visa en bild på din pimpade Ruger utan att det finns glitter, eller åtminstone klassiska flames modell raggarvolvo142:a, på den > ;D ;D ;D ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Våga för helvete inte visa en bild på din pimpade Ruger utan att det finns glitter, eller åtminstone klassiska flames modell raggarvolvo142:a, på den > ;D ;D ;D ;D Kanske lite raggar-stripes på den skulle sitta som en smäck ;D...eller nått modernt tribal mönster....NÄ, nu vet jag...självklart ska den ha en massa blinkande dioder och lite neon lyse runt avtryckaren 8) ;D ;D ;D ;D....Ruger varmint á la the fast and the furius ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Pimpa din Ruger NU, innan du nyktrar till ;D ;D ;D ;D Posta bilderna direkt! ;D ;D ;D
Publicerat April 15, 200719 yr Författare Pimpa din Ruger NU, innan du nyktrar till ;D ;D ;D ;D Posta bilderna direkt! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D....ska fixa färg i veckan nån gång ;D
Publicerat April 17, 200719 yr Du kan ju betsa i nån schysst färg så behåller du ju strukturen på laminaten. Nackdelen är om man ångrar sig : Men du kan ju lacka den sen.