Publicerat April 16, 200719 yr Blev klart i dag egen mark på 600 hektar är så jävla glad ska korka upp en virre o fira lite inte för det är gott men firas skade. Mvh,
Publicerat April 16, 200719 yr Blev klart i dag egen mark på 600 hektar är så jävla glad ska korka upp en virre o fira lite inte för det är gott men firas skade.Mvh, Fy faaaaaaaaaaan va orättvist. Nä, men alvarligt. Fan vad kul för dig. Ett verkligt stort grattis!!!!!!!! Ser fram emot inbjudan........ ;D
Publicerat April 16, 200719 yr Grattis! ;D Vad kul för dig! Men 600Ha helt själv? Är det inte i ett lag eller så? Hur som helst grattis för tillträde till jakten ;D
Publicerat April 17, 200719 yr Författare Tack grabbar ;D du har helt rätt där roggman jag är inte skälv på marken blev lite exalterad där vi är 8 grabbar, vad jag mena var en egen mark som jag kan åka till när jag vill utan o fråga är det ok om jag åker ut en sväng i dag. Nu kan jag ta pärlan o packa bettan o åka i väg bara o götta sig tällta i flera dar o leva i naturen ;D Mvh.
Publicerat April 17, 200719 yr ;D.. Fan va kul för dej Flex!. alltid skönt med egen mark!.... JÄTTE grattis!... ;D mvh T...
Publicerat April 17, 200719 yr Författare He he ok den hyser flertalet av vilt arter men jag håller mig till skade djuren,mästa dels skog med hyggen o tre mindere sjöar. Mvh.
Publicerat April 17, 200719 yr Grattis........... Hur många rävar till får du nu på ditt samvete tror du.? ;D
Publicerat April 17, 200719 yr Författare He he ingen aning men ett par stycken till blir de väll ;D Mvh.
Publicerat April 17, 200719 yr Författare Kul för dig Flex Grattis :D Grattis!! Tackar tackar det käns så skönt o slippa ringandet o be om lov varje gång man ska ut o jaga Det borde va förbjudet o va utan mark Mvh.
Publicerat Juni 3, 200718 yr Författare Fick ett trevligt besked nu i kväll blev till delad rävjakten på en stor gård + en till om allt kaffar ;D ;D ;D ;D
Publicerat Juni 3, 200718 yr Fick ett trevligt besked nu i kväll blev till delad rävjakten på en stor gård + en till om allt kaffar ;D ;D ;D ;D Grattis en gång till isf!
Publicerat Juni 3, 200718 yr Härligt Flex grattis, tar en extra öl i dagens sista sol för att fira dig. ;D