Publicerat April 17, 200719 yr Vi planerar illdåd i helgen, tillverkade ett gäng bulvaner idag. Hård frigolit som kördes i bandsåg, lite färg och limmade "fotpinnar" i metall. Total kostnad för 14 bulvaner 205 kronor! Hoppas de funkar... Bild finns här: http://igaridagochframtiden.blogspot.com/2...4/bulvaner.html
Publicerat April 18, 200719 yr Författare Såg mkt bra ut! Är det Markisoleringsfrigolit du använt dig av? Tja... Vet inte, tror det. Det var den hårdaste vita frigoliten de hade på Bejers, hårdhet 200 tror jag? De hade en ännu kompaktare men den var blå...
Publicerat April 18, 200719 yr Tja... Vet inte, tror det. Det var den hårdaste vita frigoliten de hade på Bejers, hårdhet 200 tror jag?De hade en ännu kompaktare men den var blå... Okej, ska köpa och testa göra lite kråkbulvaner. Har testat i trä och i gips samt sytt nån bulvan så nu blir det att prova göra i frigolit . Vart helt klart snygga bulvaner du gjorde
Publicerat April 20, 200719 yr Författare Efter vissa påtryckningar känner jag mig manad att poängtera att jag tillverkade bulvanerna tillsammans med en kompis. Kroken, utan dig hade bulvanerna aldrig blivit tillverkade. :
Publicerat April 20, 200719 yr Haha, nu känns det bättre Men vissa missöden hade ju kunnat undvikas om jag inte varit med... fast lite får man offra om man vill ha fina bulvaner