Publicerat April 20, 200718 yr Hur många brukar skjuta hageljaktstig,på Söndag 22/4 i Uppsala tex. Jag ska dit i varje fall kul om man kunde få se något ansikte bakom nicken på jaktsidan MVH,Christer
Publicerat April 20, 200718 yr Lagt ned jaktstigsskyttet, inte lika roligt som lerduvor. Dock skjutit rätt många stigar åt det hållet.. Mvh!
Publicerat April 21, 200718 yr Hur många brukar skjuta hageljaktstig,på Söndag 22/4 i Uppsala tex.Jag ska dit i varje fall kul om man kunde få se något ansikte bakom nicken på jaktsidan MVH,Christer Kanske skulle vara något, var ju några år sen sist, är det anmälan på plats? som gäller och kan man köpa ammo på plats, jag har bara 6:or som minst hemma och vilken borrning bör man köra med?
Publicerat April 21, 200718 yr Brukar vara anmälan mellan typ 8 och 12 eller nåt. Plugg brukar ingå. Ta det trängsta du har... Mvh!
Publicerat April 21, 200718 yr Författare det är endast om du skjuter 20 som du behöver egen ammo annars ingår det varje stig brukar kosta en hundring inkl ammo jag tror att dom håller med ammo för att dom vill vara säkra på att ingen kommer och skjuter stålhagel på plåtfigurer > inge roligt för alla andra i skogen när rikoschetter far omkring
Publicerat April 22, 200718 yr ..och för att hålla koll på hagelnumren så ingen skjuter skeetplugg när alla andra skjuter trap ;D Mvh!