Publicerat April 28, 200719 yr I morgon (Söndag 29/4) är det jaktstig i Nynäshamn. Från kl. 08.00-13.00. Det är inte så långt dit som man tror då det ligger bara någon kilometer efter Ösmo-rondellen. Funderar på att ta en sväng dit innan man åker till Haninge och pangar lite trapp. Någon i närheten som sett detta och tänker åka dit??
Publicerat April 28, 200719 yr Hmm jag börjar tröttna nu på simskola med döttrarna på söndagar > När ska pappa få ha kul? :'( Jag knegar ju nu i Nynäshamn ca 30 min från Tyresö :
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Hmm jag börjar tröttna nu på simskola med döttrarna på söndagar > När ska pappa få ha kul? :'( Jag knegar ju nu i Nynäshamn ca 30 min från Tyresö : Typiskt! Och det är samma tid också eller?
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Ja. Om du inte är morgonpigg. Det lär nog inte vara allt för många skyttar där. Det är ju en mindre klubb. Men dom har lagt ut en annons på blocket så några nappar nog. Den lär väl inte ha samma uppslutning som tex. haninges men vi var och tittade där snabbt idag då dom hade sitt KM. Ser bra ut det lilla man kunde se.
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Det låter bra det. Lycka till med simskolan! (Och skyll inte på ungarna. Stå för att du inte kan simma! ;D)
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Det är därför jag använder lufttank och dräkt när jag badar ;D ;D ;D