Publicerat April 28, 200719 yr Var på skjutbanan idag för att skjuta in studsaren. På eftermiddagen skulle Jocke ha en uppvisning vid ett företagsevent. Frågade honom om man kunde följa med och titta lite vilket gick bra. Herregud vad den mannen kan hantera sina vapen. Han började med att skuta några enkelduvor med en halvautomat. Dels från höften men också med bössan ovanför huvudet och bakom ryggen. Sen kastade han upp duvor i olika färger som de andra fick välja ordningsföljd på. Som han sedan sköt ner i rätt ordning. Sen blev det golfbollar som han sköt på och placerade dom på olika förutbestämda platser. : Sen tog han fram en gurka som han bet ena ändan av och kastade iväg och sköt med en hand. Sedan bet han av en bit på sidan av gurkan i ena ändan så att det vita underskalet syntes. "Håll koll på vita fläcken" sa han och kastade upp gurkan snurrande i luften. Pang, och den tuggade änden var borta. Ett snabbt andraskott gjorde lidandet kort för resten gurkan. Avlutningsvis gjorde han en blandsallad av bla. Lök, salladshuvud, potatis och melon. Ett riktigt grönsaksregn kan jag lova. Finalen toppades med att en burk raklödder kastades upp och exploderade i ett jättemoln på himlen. Då det blåste en del i Haninge så kan jag lova att det flesta luktade gellette efter det. ;D ;D Verkligen kul att se!
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Snubben är ju granne med oss ;D Bor i Norrby ;D I Norrby bodde ett ex till mig. ;D
Publicerat April 28, 200719 yr Det brukar knalla omkring en nyopererad gumma där med rattar som honungsmeloner ;D Har du kanske sponsrat dessa ;D
Publicerat April 28, 200719 yr Författare ICKE!! Har som policy att aldrig sponsra dessa tingestar då de automatiskt tillfaller nästkommande användare vid eventuell separation.
Publicerat April 28, 200719 yr Ha ha du har så rätt! Dessa är dock av lite väl överdimensionerade proportioner Går ej att missa ;D
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Jasså. Inte så snyggt kanske. Men ett par fasta i "normal" storlek behöver ju inte vara fel. Men betala för dom får dom som sagt göra själva!
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Jupp äpple eller MAX grapefruit är bäst ;D Hahaha!! ;D ;D Det håller jag med om.
Publicerat April 28, 200719 yr ICKE!!Har som policy att aldrig sponsra dessa tingestar då de automatiskt tillfaller nästkommande användare vid eventuell separation. *ASG* ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Apropå hagelvapen? ;D Ja, det kanske inte är hagelvapen men hagelskytte. Det platsar kanske bättre någon annanstans men det fick bli här.
Publicerat April 28, 200719 yr Det är en rackare till att kunna hantera skjutvapen på alla dess omöjliga sätt.
Publicerat April 28, 200719 yr Författare Verkligen. Kulvapen är han ju också helt grym på. Om inte till och med bättre på det än hagel.
Publicerat April 29, 200719 yr Det brukar knalla omkring en nyopererad gumma där med rattar som honungsmeloner ;D Har du kanske sponsrat dessa ;D ;D ;D ;D Mvh.