Publicerat April 30, 200719 yr Såg dessa på blocket. Någon som vet om dom fungerar? Jag har ett par Peltor SportTac men det kan ju vara smidigt med ett par sådana små ibland också. Dom var ju verkligen billiga. http://www.blocket.se/vi/11771515.htm?ca=11_s
Publicerat April 30, 200719 yr Kan inte du beställa och vara försöksdjur åt oss andra, billigt så man undrar om det funkar!
Publicerat April 30, 200719 yr Författare jo, jag kan faktiskt tänka mig att vara det . Så jag beställer nog ett par. Svider ju inte så mycket i plånboken även om dom bara skulle duga till att dämpa oljudet från en citron-fjäril.
Publicerat April 30, 200719 yr ljudförstärkare? är det inte en sån Uffe i hälge sätter på studsarn? "obs" det är alkoholen som pratar!
Publicerat April 30, 200719 yr Författare ljudförstärkare? är det inte en sån Uffe i hälge sätter på studsarn? "obs" det är alkoholen som pratar! ;D ;D ;D
Publicerat Maj 3, 200718 yr ;D..ser ut å vara lätt tappande ??? ??? ???... e de någon som vet vart man kan köpa likvärdiga sådana som formgjuts för enns egna öron??... mvh T...
Publicerat Maj 3, 200718 yr Författare ;D..ser ut å vara lätt tappande ??? ??? ???... e de någon som vet vart man kan köpa likvärdiga sådana som formgjuts för enns egna öron??... mvh T... Sako har. Soundscope. Men dom kostar därefter. :-
Publicerat Maj 3, 200718 yr Författare 349 pix borgar för kvalitet ;D Ja, det var lite så jag tänkte. Dom MÅSTE nästan vara bra. : :