Publicerat Maj 5, 200718 yr När började Pecar med självcentrerande riktmedel? Är på jakt efter ett sådant men de tycks inte växa på trän. /M.
Publicerat Maj 5, 200718 yr Lånar tråden lite, finns Pecar fortfarande det är väldigt osynligt i pressen.
Publicerat Maj 6, 200718 yr Om jag inte minns fel så har pecarkikare som har en vit rund ring med en vit prick i mitten centrerade riktmedel(sitter på justerhuset) medans pecarkikare som inte har denna märkning ocentrerade riktmedel. /Micke
Publicerat Maj 6, 200718 yr Har ett pecar sikte som jag inte andvänder fast förstoring tror det är 4*45
Publicerat Maj 6, 200718 yr Författare Ok.Om den är självcentrerande kan den vara intressant. Skick,riktmedel? /M.
Publicerat Maj 6, 200718 yr Heter pecar berlin 4*81 light riktmedel är en tjock stolpe som kommer nerifrån sen tvärsöver kikaren ett sträck vad det nu heter ;D märken vars fästena suttit men mkt bra optik nå pris vette fan men inte mkt
Publicerat Maj 6, 200718 yr Författare Heter pecar berlin 4*81 light riktmedel är en tjock stolpe som kommer nerifrån sen tvärsöver kikaren ett sträck vad det nu heter ;Dmärken vars fästena suttit men mkt bra optik nå pris vette fan men inte mkt Nja det riktmedlet gillar jag inte. 4#81 så heter dom gamla modellerna, skulle tro att ditt har 26mm tub och inte självcentrering men jag kan ha fel. /M.