Publicerat Maj 5, 200718 yr Sitter och funderar på en riktig pangdag, boka upp en duvbana på förmiddagen och älgbana och 300m bana på eftermiddagen, platsen är inte klar än och inte datum heller men det blir före jul ;D innan industrisemestern om det går annars innan bockjakten i augusti, området blir 018 med omnejd, är intresset stort för övriga i landet så går det fixa till med någon som håller i det hela på plats. Finns det något intresse?
Publicerat Maj 5, 200718 yr Är ju på banan tre-fyra dagar i veckan just nu. Allt från trapp och sporting till rådjursbanan med 22´an och älgbanan. Men en hel dags pangande i gott sällskap funkar ju alltid. Dock lite fel riktnummer för mig......
Publicerat Juni 24, 200718 yr Klart det finns intresse! Kan nog ordna båda älgbana, duvor samt 200 o 300 meter.
Publicerat Juni 29, 200718 yr Författare Klart det finns intresse! Kan nog ordna båda älgbana, duvor samt 200 o 300 meter. Till den 7-8 juli??????
Publicerat Juni 29, 200718 yr ;D.. 018-träffen ska bli av!.. men planen var slutet av sommaren!... men finns de fler som vill vara med å fixa!.. så är de ok!... ställde frågan förut ang datum!.. å de verkade som slutet var de besta!..??.. finns de andra uppfattningar så skriv ner de!.. ;D ;D
Publicerat Juni 29, 200718 yr Författare ;D.. 018-träffen ska bli av!.. men planen var slutet av sommaren!... men finns de fler som vill vara med å fixa!.. så är de ok!... ställde frågan förut ang datum!.. å de verkade som slutet var de besta!..??.. finns de andra uppfattningar så skriv ner de!.. ;D ;D Det blir efter planen, jag vill skjuta mycket, ska iväg och poffa in siktet på varmintern imorgon bitti.
Publicerat Juli 5, 200718 yr Det blir efter planen, jag vill skjuta mycket, ska iväg och poffa in siktet på varmintern imorgon bitti. Härligt! Vad blev det för tub till slut?
Publicerat Juli 5, 200718 yr Författare Härligt! Vad blev det för tub till slut? http://jaktsnack.se/index.php?topic=7211.0;all