Publicerat Juni 9, 200521 yr Här kommer några bilder på mina skapelser och andra bilder med denna kamera: (kameran är en Dimage Z1 med 3.2 mega pixel och 10 ggr optisk zoom)
Publicerat Juni 9, 200521 yr äR DET NÅGOT FEL HOS MIG ELLER KOM BILDEN MED? OPPS... caps on. Ser ingen bild alls... BAW
Publicerat Juni 9, 200521 yr Man måste nog skriva in adressen direkt till bilden.. och inte platsen i fotoalbumet. så här: http://www.jaktsidan.se/coppermine/albums/userpics/10104/normal_Vettar.JPG
Publicerat Juni 9, 200521 yr Författare AHAAAA!! förlåt mig... nybörjar fel.... åtgärdas kvickt..... Närbild på Kalle Anka Framifrån Här ser ni underredet och hur jag lagt fast armeringsjärnet.. Alla 3.. Tjäder i träd.. ca.. 30 meters håll.. inzoomat Tjäder på nära håll... högst 5 meter... aningen spännande möte! Kommentera nu kvaliten på gräsänderna... tror ni det är nått att stoppa i sjön!!?
Publicerat Juni 10, 200521 yr Hum, ingen bössa behövs med andra ord. Gamal hederlig sten gör jobbet Snygga bilder! Bengt