Publicerat Maj 9, 200719 yr Tryck på Webkamera! http://www.moosegarden.com/228-17-63.html Tyvärr så var inge djur på plats nu. Annis får ju konkurens till sina webkamera. ;D
Publicerat Maj 17, 200719 yr ;D såg två Älgar!..nu på morgonen!... ;D.. tror ni man få jaga där.. ;D ;D ;D ;D......
Publicerat Maj 17, 200719 yr ;D såg två Älgar!..nu på morgonen!... ;D.. tror ni man få jaga där.. ;D ;D ;D ;D...... Det fanns två när jag kom in där också, men sedan fanns det en tredje i bilden också även om man bara såg mulen på den. Längst upp till vänster.
Publicerat Maj 17, 200719 yr Aaah, en till webkamera, och jag som älskar sånt!!! :D Tyvärr ville inga älgar visa sig för mig just nu, men ska kika igen senare.. Nu kom det iaf in en liten fågel i bilden och springer omkring.. Då fick jag iaf se nåt djur nu oxå!!
Publicerat Maj 17, 200719 yr Aaah, en till webkamera, och jag som älskar sånt!!! :D Tyvärr ville inga älgar visa sig för mig just nu, men ska kika igen senare.. Nu kom det iaf in en liten fågel i bilden och springer omkring.. Då fick jag iaf se nåt djur nu oxå!! Jag såg tre när jag var in sist.
Publicerat Juni 25, 200917 yr ÄH det är roligare att vara där Ligger ca 15 minuter ifrån jag bor Ps älgarna är där nu
Publicerat Juni 26, 200917 yr Jag har varit där, det var i och för sig några år sedan men det var himla intressant!
Publicerat Juni 26, 200917 yr jag kan bara se första sidan :S får bara error varje gång jag försöker nåt :S