Publicerat Maj 10, 200719 yr Någon som ska dit? Det skulle ha varit intresant att åka dit och se om jag nu inte skulle ha farit till G-vare. Då hade Vi kunnat ha en liten träff. ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr För långt. Dessutom har jag ingen älghund Det har inte jag heller men man kan åka och titta iaf. ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Det har inte jag heller men man kan åka och titta iaf. ;DJa men va f-n. Du bor ju däruppe. Hade o tyckt det varit kul att titta. Men int f-n sätter jag mig i bilen o kör närmre 200 mil för en hundutställning
Publicerat Maj 10, 200719 yr Ja men va f-n. Du bor ju däruppe. Hade o tyckt det varit kul att titta. Men int f-n sätter jag mig i bilen o kör närmre 200 mil för en hundutställning Huskvarna-Kalix t & r 260 mil. Vad Du har sedan vet jag inte till Huskvarna, men fråb Kalix till Happis är det ca. 5 mil +någon 1 km över gränsen. Ta flyget till Kemi då har Du ca. 3 mil till Torneå. ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Huskvarna-Kalix t & r 260 mil. Vad Du har sedan vet jag inte till Huskvarna, men fråb Kalix till Happis är det ca. 5 mil +någon 1 km över gränsen. Ta flyget till Kemi då har Du ca. 3 mil till Torneå. ;DGillar inte att flyga. Ska ju dessutom snart 1100 mil på andra hållet.
Publicerat Maj 10, 200719 yr Gillar inte att flyga. Ska ju dessutom snart 1100 mil på andra hållet. Hur ska det gå om Du inte gillar att flyga ??? ??? ??? Det är ju en lagom träning. ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Hur ska det gå om Du inte gillar att flyga ??? ??? ??? Det är ju en lagom träning. ;D Vänjer mig aldrig vid att flyga. Har ännu inte sett en enda fjäder på min numera välväxta kropp ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Vänjer mig aldrig vid att flyga. Har ännu inte sett en enda fjäder på min numera välväxta kropp ;D Åk båt då karl. ;D
Publicerat Maj 11, 200719 yr Huskvarna-Kalix t & r 260 mil. Vad Du har sedan vet jag inte till Huskvarna, men fråb Kalix till Happis är det ca. 5 mil +någon 1 km över gränsen. Ta flyget till Kemi då har Du ca. 3 mil till Torneå. ;DKollade lite priser på inrikesflyg nyligen.Blev inte glatt överaskad kan jag lova. :-
Publicerat Maj 11, 200719 yr Kollade lite priser på inrikesflyg nyligen.Blev inte glatt överaskad kan jag lova. :- Jag kan tänka mig det. Om Du flyger S-holm-Kemi hur blir det då?
Publicerat Maj 11, 200719 yr Författare Vill inte göra er besvikna men... Sydsvenska älghundsklubben har sin utställning i Torne strax söder om Växjö. ;D ;D ;D
Publicerat Maj 11, 200719 yr Vill inte göra er besvikna men... Sydsvenska älghundsklubben har sin utställning i Torne strax söder om Växjö. ;D ;D ;D Jaha!
Publicerat Maj 11, 200719 yr Vill inte göra er besvikna men... Sydsvenska älghundsklubben har sin utställning i Torne strax söder om Växjö. ;D ;D ;D Funderar på att köra och kika en runda.. har ju iofs bara ett par mil dit.. (utan flyg) När är det? Och var tror jag nog löser sig då Torne inte direkt är så stort att man kör fel..
Publicerat Maj 11, 200719 yr Författare Funderar på att köra och kika en runda.. har ju iofs bara ett par mil dit.. (utan flyg) När är det? Och var tror jag nog löser sig då Torne inte direkt är så stort att man kör fel.. I morgon 12/5 9.00. Vid fotbollsplanen så du inte kör fel. ;D
Publicerat Maj 11, 200719 yr Vill inte göra er besvikna men... Sydsvenska älghundsklubben har sin utställning i Torne strax söder om Växjö. ;D ;D ;DUuoops :-[ :-[
Publicerat Maj 11, 200719 yr Jepp blev 20 istället för 200 mil Jepp, och Du behöver inte tänka på båt el. flyg, för nu kan Du åka bil över dagen t & r! > ;D
Publicerat Maj 15, 200719 yr Författare Funderar på att köra och kika en runda.. har ju iofs bara ett par mil dit.. (utan flyg) När är det? Och var tror jag nog löser sig då Torne inte direkt är så stort att man kör fel.. Var du där MaxW?
Publicerat Maj 19, 200719 yr Var du där MaxW? Tyvärr inte. Lite födelsedagar och anant satte stopp för de planerna.. Tyvärr.. Hade ju tänkt ta med grabben dit och fått honom att inse att han måste övertala sin mamma omattvi behöver en spets hemma..
Publicerat Maj 21, 200719 yr Författare Du kanske kan låna min valp om ett par månader. Brukar funka bra vid förhandlingar. ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr Du kanske kan låna min valp om ett par månader. Brukar funka bra vid förhandlingar. ;D Njae.. hustrun är hård och faller inte för sådant länger.. Numera är nog mutor det enda som funkar..