Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SSÄK:s utställning Torne?

Featured Replies

Publicerat

Någon som ska dit?

Publicerat
Någon som ska dit?

Det skulle ha varit intresant att åka dit och se om jag nu inte skulle ha farit till G-vare. :D Då hade Vi kunnat ha en liten träff. ;D

Publicerat

För långt. Dessutom har jag ingen älghund :D

Publicerat
För långt. Dessutom har jag ingen älghund :D

Det har inte jag heller men man kan åka och titta iaf. ;D

Publicerat
Det har inte jag heller men man kan åka och titta iaf. ;D
Ja men va f-n. Du bor ju däruppe. Hade o tyckt det varit kul att titta. Men int f-n sätter jag mig i bilen o kör närmre 200 mil för en hundutställning
Publicerat
Ja men va f-n. Du bor ju däruppe. Hade o tyckt det varit kul att titta. Men int f-n sätter jag mig i bilen o kör närmre 200 mil för en hundutställning

Huskvarna-Kalix t & r 260 mil. Vad Du har sedan vet jag inte till Huskvarna, men fråb Kalix till Happis är det ca. 5 mil +någon 1 km över gränsen. Ta flyget till Kemi då har Du ca. 3 mil till Torneå. ;D

Publicerat
Huskvarna-Kalix t & r 260 mil. Vad Du har sedan vet jag inte till Huskvarna, men fråb Kalix till Happis är det ca. 5 mil +någon 1 km över gränsen. Ta flyget till Kemi då har Du ca. 3 mil till Torneå. ;D
Gillar inte att flyga. Ska ju dessutom snart 1100 mil på andra hållet.
Publicerat
Gillar inte att flyga. Ska ju dessutom snart 1100 mil på andra hållet.

Hur ska det gå om Du inte gillar att flyga ??? ??? ??? Det är ju en lagom träning. ;D ;)

Publicerat
Hur ska det gå om Du inte gillar att flyga ??? ??? ??? Det är ju en lagom träning. ;D ;)
Vänjer mig aldrig vid att flyga. Har ännu inte sett en enda fjäder på min numera välväxta kropp ;D
Publicerat
Vänjer mig aldrig vid att flyga. Har ännu inte sett en enda fjäder på min numera välväxta kropp ;D

Åk båt då karl. ;D

Publicerat
Kollade lite priser på inrikesflyg nyligen.

Blev inte glatt överaskad kan jag lova. :-

Publicerat
Kollade lite priser på inrikesflyg nyligen.

Blev inte glatt överaskad kan jag lova. :-

Jag kan tänka mig det. :o Om Du flyger S-holm-Kemi hur blir det då? :D

Publicerat
  • Författare

Vill inte göra er besvikna men...  Sydsvenska älghundsklubben har sin utställning i Torne strax söder om Växjö. ;D ;D ;D

Publicerat
Vill inte göra er besvikna men...  Sydsvenska älghundsklubben har sin utställning i Torne strax söder om Växjö. ;D ;D ;D

Jaha!

Publicerat

Funderar på att köra och kika en runda.. har ju iofs bara ett par mil dit.. (utan flyg) När är det? Och var tror jag nog löser sig då Torne inte direkt är så stort att man kör fel.. ;)

Publicerat
  • Författare
Funderar på att köra och kika en runda.. har ju iofs bara ett par mil dit.. (utan flyg) När är det? Och var tror jag nog löser sig då Torne inte direkt är så stort att man kör fel.. ;)

I morgon 12/5 9.00. Vid fotbollsplanen ;) så du inte kör fel. ;D

Publicerat
Uuoops :-[ :-[
Publicerat
Uuoops :-[ :-[

Det var en jäkla skillnad det kompis! :o

Publicerat
Det var en jäkla skillnad det kompis! :o
Jepp blev 20 istället för 200 mil :D
Publicerat
Jepp blev 20 istället för 200 mil :D

Jepp, och Du behöver inte tänka på båt el. flyg, för nu kan Du åka bil över dagen t & r!

>:(;) ;D

Publicerat
  • Författare

Var du där MaxW?

Publicerat
Var du där MaxW?

Tyvärr inte. Lite födelsedagar och anant satte stopp för de planerna.. Tyvärr.. :( Hade ju tänkt ta med grabben dit och fått honom att inse att han måste övertala sin mamma omattvi behöver en spets hemma.. :)

Publicerat
  • Författare

Du kanske kan låna min valp om ett par månader. Brukar funka bra vid förhandlingar. ;) ;D

Publicerat
Du kanske kan låna min valp om ett par månader. Brukar funka bra vid förhandlingar. ;) ;D

Njae.. hustrun är hård och faller inte för sådant länger.. :( Numera är nog mutor det enda som funkar..