Publicerat Maj 11, 200719 yr Köpte mig en ny radio igår. En Hunter mk-16 plus. Fick ett utomordentligt bra pris på den. Och ALLA tillbehör fick jag med. Även en sladd till mina peltor. Pillade lite med den igår innan jag åkte till jobbet och den verkar kanon. Snackade lite med "Jäger" för att testa den och han bor några kilometer hemmifrån. Funkade bra med vanliga antennen. Och ett mycket enkelt handhavande. Känner mig nöjd hittills. Och den gör mig nog inte besviken i framtiden heller. (Tack för hjälpen First-Clas! ;D)
Publicerat Maj 11, 200719 yr ;D.. så trevligt!.... grattis!.. alltid kul med nya saker!.. å de sedan bra osså så blir de juh inte sämmre!.... ;D ;D ;D ;D... mvh ThomasMamre
Publicerat Maj 11, 200719 yr Fick nya normarks kaltalogen av svågern idag och hunter kommer med en ny radio för 155 och 69 bandet Hunter F1 ser riktigt smidig ut, hade kunnat slå till på en gång om de sålt ett set för 155 och 31mhz.
Publicerat Maj 16, 200719 yr Vad fick du pynta för en dylik Ijahman? Jag har en gammal Zodiac 3206:a 31 mhz från -90 och det känns som om något lite modernare vore på sin plats..
Publicerat Maj 16, 200719 yr Författare Den kostar runt 3000:- bara radion och sedan tillbehören på det. Jag lyckades få ett kanonpris på den. Men det är ingenting jag kan ge. :-
Publicerat Maj 17, 200719 yr Den kostar runt 3000:- bara radion och sedan tillbehören på det.Jag lyckades få ett kanonpris på den. Men det är ingenting jag kan ge. :- Dom brukar ligga på knappt 2500kr, men du kanske avrundar uppåt?
Publicerat Maj 17, 200719 yr Författare Dom brukar ligga på knappt 2500kr, men du kanske avrundar uppåt? Ja, jag tog ett snitt på dom jag har sett i butik. Sen är dom ju lite billigare på nätet men då tillkommer också frakt så man brukar inte spara några enorma summor. Men lite billigare kommer man väl undan.
Publicerat Maj 17, 200719 yr bara radion hunter kostar 2500:- och då får man med en värdelös laddare som förstör batterierna,man ska aldrig ladda sitt batteri med långsamladdaren utom första gången,man knäcker batteriet när man låter batteriet ladda över natten,men snabbladdaren laddar fullt sen bryter den,, sen är alla tillbehöver som kostar, man måste ha skogsanten om ska jaga osv
Publicerat Maj 17, 200719 yr Författare bara radion hunter kostar 2500:- och då får man med en värdelös laddare som förstör batterierna,man ska aldrig ladda sitt batteri med långsamladdaren utom första gången,man knäcker batteriet när man låter batteriet ladda över natten,men snabbladdaren laddar fullt sen bryter den,,sen är alla tillbehöver som kostar, man måste ha skogsanten om ska jaga osv Sen 'är det alltid kul att ha ALLA tillbehör!
Publicerat Maj 17, 200719 yr Sen 'är det alltid kul att ha ALLA tillbehör! exat är man proffs så har man sånna grejer oxå ;D
Publicerat Maj 17, 200719 yr Skönt att höra att man har gjort en god affär då, radio,snabbladdare, monofon och extra batteri för 2500:-. Nytt såklart
Publicerat Maj 17, 200719 yr Köpte mig en ny radio igår.En Hunter mk-16 plus. Fick ett utomordentligt bra pris på den. Och ALLA tillbehör fick jag med. Även en sladd till mina peltor. Pillade lite med den igår innan jag åkte till jobbet och den verkar kanon. Snackade lite med "Jäger" för att testa den och han bor några kilometer hemmifrån. Funkade bra med vanliga antennen. Och ett mycket enkelt handhavande. Varför bor han inte hemma ??? ??? ;D ;D Har själv en mk-16.....vad skiljer den och pluss modellen??
Publicerat Maj 17, 200719 yr Författare Samma här. Radio, batteri, extrabatteri, torrbatteri, öronmussla, monofon, skogsantenn, headcase, långsamladdare, snabbladdare och peltor-kabel.
Publicerat Maj 31, 200718 yr Författare Kollade nya hunter F1. Ser trevlig ut. Undrar vad man får i inbyte?
Publicerat Juni 7, 200718 yr Varför bor han inte hemma ??? ??? ;D ;D Undrar oxå var han bor om han inte bor hemma!
Publicerat Juni 7, 200718 yr Fick nya normarks kaltalogen av svågern idag och hunter kommer med en ny radio för 155 och 69 bandet Hunter F1 ser riktigt smidig ut, hade kunnat slå till på en gång om de sålt ett set för 155 och 31mhz. 69 bandet är det något nyt ??? ??? Trode bara det var 27 31 155mhz Mvh Anders Hj