Publicerat Juni 10, 200520 yr Hej, Någon som kan skriva några rader om fältmässigheten i en Canon 10D? Mats har tidigare talat sig varm för 20D'n men hur uppför sig 10:an? Bengt
Publicerat Juni 12, 200520 yr Hej,Någon som kan skriva några rader om fältmässigheten i en Canon 10D? Mats har tidigare talat sig varm för 20D'n men hur uppför sig 10:an? Bengt 10:an är aningen större och känns mer rätt i storleken än 20:an, detta är ju iofs. en vanesak, 10:an är klart en stryktålig sak, bra tätningar och samma knapper/rattar som proffsmodellerna, min kompanjon på edge har släpat runt sin 10:a i kaitum, råsto, tavas, mm och den fungerar fortfarande klockrent. 10:ans slutare tycker jag personligen är bättre än 20:an då den är avsevärt tystare och känns mer som en 1D
Publicerat Juni 12, 200520 yr Ser ju bra ut. Har lagt ett par skambud på ett par som ligger ute på blocket... får se om jag får några svar. Har insett att det inte är så dumt att behöva köpa nya gluggar
Publicerat Juni 13, 200520 yr Ser ju bra ut. Har lagt ett par skambud på ett par som ligger ute på blocket... får se om jag får några svar. Har insett att det inte är så dumt att behöva köpa nya gluggar Canons gamla 80-200/2.8 L glugg är ruskit fin, extremt bra skärpa, kostar 4000-5000:- beg