Publicerat Maj 14, 200718 yr Jag kan bara rekomendera er som inte gått kursen att göra det! ;D Kunskap är den lättaste bördan att bära! En uppmaning från mig som har gått den är.........GÅ DEN!!! ;D ;D //Roggman66
Publicerat Maj 14, 200718 yr ;D ;D.. ja SKA med!... märkte vilken nytta dom hadde av den kursen i helgen!.. ;D du har ett Pm schenan ;D
Publicerat Maj 14, 200718 yr Nu har jag fått in önskemål om att köra en LASA kurs i stockholm igen !Ni som vill gå LASA kan pm:a mig eller ringa mig så vet jag vilket intresse det är på jaktsidan. Schenan Shenan! VAd finns det för möjlighet att köra en kurs en bit bort från smoggen ;D ?? /Må
Publicerat Maj 14, 200718 yr Ja ja ska me, det får bli en ny resa till stora staden...... ;D men det vet du Schenan redan hoppas jag. :D
Publicerat Maj 14, 200718 yr Ja ja ska me, det får bli en ny resa till stora staden...... ;Dmen det vet du Schenan redan hoppas jag. :D Kul Micke!.. du e jätte välkommen till Swe:s framsida!... ... du har mitt nummer bara plinga när du kommer så fixar ja resten!.. ;D ;D Mvh ThomasMamre!..
Publicerat Maj 14, 200718 yr Kul Micke!.. du e jätte välkommen till Swe:s framsida!... ... du har mitt nummer bara plinga när du kommer så fixar ja resten!.. Sveriges framsida ja det tåls att diskuteras, då gärna under intagande av "pratprestationshöjandedrycker" Jadu ja plingar när jag är på G, blir det framförhållning gällande kursen så tar jag ett snabb besök till DK innan. Tack för ett upppiggande mail och ja jag kommer att ringa i det ärendet..... Micke
Publicerat Maj 20, 200718 yr [shadow=red,left]Sätter den 31 Maj som sista anmälningsdatum för kursen L.A.S.A[/shadow] Vill bara kolla att du fått min intresseanmälan??
Publicerat Juni 12, 200718 yr Ingen mer som vill gå LASA ?!Lasa vänder sig inte bara till hundförare det är för alla jägare. Skulle gärna gå kursen! Som jag sagt tidigare så verkar kursen väldigt intressant, men jag har lite penningproblem just nu, har varit sjukskriven i över två månader nu p.g.a. gallstenssmärtor och senare p.g.a. gallstensoperation med ett operationssår som inte vill sluta blöda. Och jag kan här intyga att man blir inte rik av att vara sjukskriven! :'( Men det här är väl inte sista gången du anordnar en sådan här kurs? Nästa gång kanske man har lite mer pengar! bg)
Publicerat Juni 13, 200718 yr Herendil! Kan du, så låna stålarna av brorsan kanske ca 1000 lappen. Väl använda pengar och en väldigt nyttig kurs. Kursen ger dig mycket nyttigt lärande som du sen kan ta med dig ut i skogen nu under din första jaktsäsong. //Roggman66
Publicerat Juni 13, 200718 yr Ingen mer som vill gå LASA ?!Lasa vänder sig inte bara till hundförare det är för alla jägare. När är kursen tänkt att gå av stapeln? men du har väl PM från mig sen tidigare det gäller även de jag anmält, funkar bara datumet så kommer vi.
Publicerat Juni 13, 200718 yr Skulle gärna gå kursen! Som jag sagt tidigare så verkar kursen väldigt intressant, men jag har lite penningproblem just nu, har varit sjukskriven i över två månader nu p.g.a. gallstenssmärtor och senare p.g.a. gallstensoperation med ett operationssår som inte vill sluta blöda. Och jag kan här intyga att man blir inte rik av att vara sjukskriven! :'(Men det här är väl inte sista gången du anordnar en sådan här kurs? Nästa gång kanske man har lite mer pengar! bg) Det är bara att säga till om du vill gå kursen!
Publicerat September 13, 200718 yr Leta Analysera Spåra Avsluta står förkortningarna för MVH Roggman66