Publicerat Maj 15, 200719 yr Hejsan, Pga flytt, nytt jobb och tillökning i familjen (nästan samtidigt...) så kommer min tid att begränsas framöver. Jag kommer därför att åtminstone ta en time-out härifrån jaktsidan. Kanske får jag för mig att kika in ngn gång men vi får se. Sedan har jag ju bara kvar en Sako Fiberclass, så jag är ju inte så mkt Mr Fiberclass längre... Kanske dags att sluta helt? Vi får se. Det har under alla omständigheter varit mkt kul på detta forum! Mr Fiberclass
Publicerat Maj 15, 200719 yr Ha det gott nu under din "timeout". Du vet att det alltid finns plats här ;D Lycka till med ditt nu!
Publicerat Maj 15, 200719 yr trisst men så blir de i bland!.. hoppas iaf att allt går bra!.. lycka till!.. å vi lär finnas kvar här ett tag till!.. så du är alltid välkommen tbx!.. när du känner tiden finns!.. ;D ;D Mvh ThomasMamre
Publicerat Maj 15, 200719 yr En liten titt kanske du hinner med, lycka till med allt nytt och du är välkommen tillbaka. Hälsningar Pertan
Publicerat Maj 15, 200719 yr Mr Fiberklass. Var sak har sin tid. Lycka till med allt det nya men glöm inte det gamla för den sakens skull. Vi har det hyfsat trevligt här
Publicerat Maj 15, 200719 yr Synd men vi förstår. Du är alltid lika välkommen att kika in här och din kundskap tar vi gärna emot
Publicerat Maj 15, 200719 yr Låter rätt stressigt ;D Men samtidigt så förstår även jag att du lägger ned. Tror dessutom att det tidvis kan bli lite småknepigt att förena ditt nya jobb med närvaron här, du lär få jobba även på din fritid om jag säger så.. Har du redan dragit eller har du ffa koll Mr Fiber? Lite sugen på att outa ditt nya jobb.. Mvh!
Publicerat Maj 15, 200719 yr Låter rätt stressigt ;D Men samtidigt så förstår även jag att du lägger ned. Tror dessutom att det tidvis kan bli lite småknepigt att förena ditt nya jobb med närvaron här, du lär få jobba även på din fritid om jag säger så..Har du redan dragit eller har du ffa koll Mr Fiber? Lite sugen på att outa ditt nya jobb.. Mvh! Med lite enkel matematik så listar man väl ut det? :-) Gjorde ju tom jag!