Publicerat Juni 14, 200521 yr Nu är min tik mormor ,sen hennes dotter nedkom med 8 små svarta djävlar igår, en av dom hamnar här i norrbotten vi kommer att äga den tillsamman med en kompis åt mig så nästa år.....då ni.
Publicerat Juni 14, 200521 yr Författare Lite långt att åka bara dom finns i Bollnäs och jag bor i Piteå. ;D
Publicerat Juni 15, 200521 yr Tyskvalpen är född..... Är det inte lite rasistiskt att säga så ??? De kallas väl barn även om de är Tyska ???
Publicerat Juni 15, 200521 yr Författare Jo kanske det men jag har alltid kallat dom så.....Border terrier är kortnosing eller fettsocka.....russlar är vitsuddar.....foxar är långnosingar eller pointers, så är det bara ;D . Bollnäs......kameror......skulle inte tro det.......i ett landskap där det finaste man kan sätta på sitt hus är en Stor djävulsliknande bock.....tror jag knappt att vyerna är så vidgade att dylik apparatur införskaffats. Jo, bilder kommer nog vad det lider.