Publicerat Maj 16, 200718 yr Hej ,har ev. en dito Pecar på gång. Skulle vara kul med lite synpunkter på den modellen då jag aldrig kikat i just en sån. Är det mycket tubseende på lägsta förstoringen på den. Som sagt kom med kommentarer. /M.
Publicerat Maj 16, 200718 yr Vet inte hur de senaste modellerna är men för något år sen så var ögonavståndet en katastrof på pecar. det du frågade om kan jag inte svara på ;D Bössan är hemma nu
Publicerat Maj 16, 200718 yr Författare Vet inte hur de senaste modellerna är men för något år sen så var ögonavståndet en katastrof på pecar. det du frågade om kan jag inte svara på ;DBössan är hemma nu Ögonavståndet har inte varit nåt problem hittills för mig(har haft ett par pecar) Men den här modellen har jag aldrig sett. OT. Känns bössan bra Pertan? /M.
Publicerat Maj 16, 200718 yr En släkting envisas med pecar i brist på eget initiativ och den sitter på en 9,3x62 och där får man påhälsning i skallen ibland, han har en likadan på sin 222rem där den passar utmärkt Inte för att sabba tråden men bössan känns bra ska poffa i morgon, gjorde grundläggande vapenvård ikväll och har skruvat på gamla siktet tillsvidare, missade en sånt glorör som du har med nån timme, har lovande kritik om falcon merlin 4-14x56ir som jag funderar på att prova, men skulle vilja upp till 6-18x56