Publicerat Maj 17, 200719 yr på mitt slutstycke är det massor med mörka streck som jag vill ha bort...måste de putsasbårtmed t.ex. autosol eller något....tacksam för svar
Publicerat Maj 17, 200719 yr F...n bara o ta fram rondellen o ta bort skiten ;D Skämt o sido ta lite trollull grade 0000 o lite break free olja o puttsa försicktigt går inte det så ta aotosol o ull puttsa försigtigt o se om de går bort. Mvh.
Publicerat Maj 17, 200719 yr För att kapa tråden lite. Går det att fasettslipa slutstycket i efterhand. (Har inte det nu) Och är det någon som isf vet vad det kan kosta?
Publicerat Maj 17, 200719 yr För att kapa tråden lite. Går det att fasettslipa slutstycket i efterhand. (Har inte det nu) Och är det någon som isf vet vad det kan kosta? Det går att göra i efterhand, prata med någon duktig vapensmed så fixar de till bössan.
Publicerat Maj 18, 200719 yr Författare var kan jag köpa stålullet...t.ex. på chlas ohlson eller går det inte med en vanlig trasa
Publicerat Maj 18, 200719 yr var kan jag köpa stålullet...t.ex. på chlas ohlson ellergår det inte med en vanlig trasa Jag köpte min trollull på slöjd detaljer men prova med en trasa o autosol om det går bort annars fixa ull. Mvh.
Publicerat Maj 18, 200719 yr var kan jag köpa stålullet...t.ex. på chlas ohlson ellergår det inte med en vanlig trasa Brukar finnas stålull i alla grovlekar i en välsorterad färgaffär.Jag köpte min 000 och 0000 i en av de större i Helsingborg.
Publicerat Maj 19, 200719 yr För att kapa tråden lite. Går det att fasettslipa slutstycket i efterhand. (Har inte det nu) Och är det någon som isf vet vad det kan kosta? Hej, Har facettslipat mina bössor på Forsa bössmakeri, kostar 750 spänn styck och snyggt blir det. MVH
Publicerat Maj 19, 200719 yr Hej,Har facettslipat mina bössor på Forsa bössmakeri, kostar 750 spänn styck och snyggt blir det. MVH Kanon. Tack!
Publicerat Maj 20, 200719 yr Varför facettslipa? Blir det lättare slutstycksgång eller är det av annan anledning man gör det?
Publicerat Maj 20, 200719 yr Varför facettslipa? Blir det lättare slutstycksgång eller är det av annan anledning man gör det? Jag gör det av en helt annan anlednig. För att det är snyggt. Jag har en Sauer 202 så jag behöver inte en lättare slutstycksgång!!!! ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr Varför facettslipa? Blir det lättare slutstycksgång eller är det av annan anledning man gör det? Hej, det är bara av estetiska själ faktiskt. I mitt fall har jag stockat om ett vapen och bytt pipa, tyckte det var lika bra samtidigt. MVH