Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sörlänningar kolla här !

Featured Replies

Publicerat

Tillbringade Kristi himmelfärdshelgen på snöskoter i Gällivarefjällen.Efter en lång period av regn kom så finvädret och då var vi på plats.Full vinter på högfjället. :o Sverige är ett långt land...

post-58-1179760983_thumb.jpg

post-56-1179760983_thumb.jpg

post-56-1179760984_thumb.jpg

Publicerat

;D.. mäktigt!.....  ;D... inte ett dugg avis!.. >:(...... ;) ;D

Publicerat

Jättefina bilder Niak, men 4 månaders vinter räcker bra för mig. ;)

MVH

Publicerat

Jaa Sverige är fantasktiskt  ;D Jag var nere i skåne  och där hade sommaren kommet betydligt längre än här (Stockholm)

Fina bilder, vårvintern är fin uppe i norr  ;D

Publicerat

Mäcktiga bilder men brrr så kalt det ser ut, gött att somaren är här snart.

Mvh.

Publicerat

Aha, en skotermarrodör!>:( Med skidor går det bra niak, men kanske lite längre tid kanske behövs.;);D Mycket torkat kött och pilsner också ??? :D Snygga bilder niak!

Publicerat

Ja det är vackra bilder. Men när jag tittar ut här så blommar syrener och kastanjer. Vill nog inte byta trots dom sköna bilderna :D

Publicerat
  • Författare
Aha, en skotermarrodör!>:( Med skidor går det bra niak, men kanske lite längre tid kanske behövs.;);D Mycket torkat kött och pilsner också ??? :D Snygga bilder niak!
Tack ! Pilsner och torrkött har en strykande åtgång även för en skoteråkare.Skidor åker jag väldigt gärna men inte för att ta mig ut i den ändlösa fjällvärlden  ;)
Publicerat

Allt blir så mycket enklare i fjällen med snö, vackra bilder! men senast i april ska snön vara borta.

Publicerat

Kanonfina bilder. Ja, vi bor i ett vackert land! :D

Publicerat
Tack ! Pilsner och torrkött har en strykande åtgång även för en skoteråkare.Skidor åker jag väldigt gärna men inte för att ta mig ut i den ändlösa fjällvärlden  ;)

Varsegod! :D Jag kaunde tänka mig det, och det är ju så gott också. ;D Stackars sörlänningar som inte har lärt sig detta ännu, och vad mycket gott dom går miste om också. ;D ;)

Publicerat

Visst är det vackert :D Säkert kul att köra skoter också,själv har jag gått runt i kortbrallor i 3 dagar nu ;D Är runt 20 grader varmt varje dag nu...

Men visst...fina bilder :D :D :D

Publicerat

Var också upp på en liten tur, fast inte så högt upp.. Tyvärr hade vi otur med vädret och möttes av blåst och regn  :- Fast i övrigt var det trevligt. Nästa gång blir det lite mer avlägset och högre upp eller så får flugspöt ersätta pimpeln  :D

lavvu.JPG

fiskare01.jpg

fri.jpg

Trevligt med en liten tripp och skönt när man har det så nära till hands.. Åker väl som sagt upp en vända nångång, kommande helger också.  :)

Mvh

Publicerat

Börjar det bli ljust om nätterna nu? eller dröjer det lite längre fram?

Publicerat

Ptja.. översta bilden är tagen 00:20 på natten, pimpelbilden vid 04:00 snåret och sista bilden vid 17:00 snåret. Som svar på din fråga, ja det är ljust dygnet runt och i skrivande stund är det dagsljus ute.  :)

Publicerat
Börjar det bli ljust om nätterna nu? eller dröjer det lite längre fram?

Här uppe är det iaf ljust dygnet runt, eller inte helt ljust, men det blir iaf aldrig mörkt.. Man ser bra hela natten iaf och kan vara ute och så... :)

Bilden är tagen igår vid 22-23 nånting när vi var ute och fiskade... :)

post-1198-1179783227_thumb.jpg

Publicerat
Här uppe är det iaf ljust dygnet runt, eller inte helt ljust, men det blir iaf aldrig mörkt.. Man ser bra hela natten iaf och kan vara ute och så... :)

Man vet ju inte vad som är dag och natt här uppe denna årstid. ;D

Publicerat
Man vet ju inte vad som är dag och natt här uppe denna årstid. ;D

Nja, än så länge så tycker jag att man ser lite skillnad.. Det är ju int solljus på nätterna än, men det blir ju som knappt nå mörkare än på bilden jag la in så det funkar ju bra att vara ute i skogen och springa dygnet runt nu iaf.. :)

Publicerat
Nja, än så länge så tycker jag att man ser lite skillnad.. Det är ju int solljus på nätterna än, men det blir ju som knappt nå mörkare än på bilden jag la in så det funkar ju bra att vara ute i skogen och springa dygnet runt nu iaf.. :)

Det är väl inte så mörk precis. Man ser väl en viss skillnad men det är inte mycket mer. Man har då inga problem med ljuset om man går ut mitt i natten och vandrar. ;D

Publicerat

Havsöring´s fiske i skrövån,gissar jag??
Publicerat
Havsöring i skrövån??

Det får väl bli någon öring, bäcköring el. gädda i den ån tror jag. ;D