Publicerat Maj 22, 200719 yr Har just kommit hem efter 2 timmars Bowling spel. Vi i North Power spelade mot Spelarna i Skellefteå ikväll, det var roligt och svettigt. Det gick bätre o bätre för varje serie man spelade. Fick ett antal Strike o spärr. Är inte så där bra på Bowling men det är roligt. Är det någon fler som syslar med detta?
Publicerat Maj 22, 200719 yr Spelat 1 gång ock kom då 2:a mot 4 andra som spelat betyyyyydligt mer än jag.
Publicerat Maj 22, 200719 yr Spelar lite då och då faktiskt. Bara på skoj, inget tävlande. Ett mycket trevligt sätt att spendera en lördagkväll med lite öl och bowling.
Publicerat Maj 22, 200719 yr Författare Den nyaste spelaren i Skeå snittade 150 poäng i varje serie, han var grym. Krek o Larsson var väl mer mänskliga låg inte så många poäng efter dom två. Bästa serien ikväll var 124 poäng för mig. Tyvär så blir det inte så ofta man spelar.
Publicerat Maj 23, 200719 yr Var och spelade för ett tag sen på en trettioårsfest och snittade 122poäng på fyra rundor bästa rundan blev 157 poäng, det var andra gången i mitt liv som jag bowlade..
Publicerat Maj 23, 200719 yr Svettigt sa du foffe.. det kan jag hålla med om, sist jag var och bowlade så svettades jag så pass att jag skickade bowlingklotet bakåt med sån kraft att det rullade in i tjejernas omklädningsrum, det var pinsamt både när det hände och när jag skulle hämta klotet.. självklart så var min fru framme med kameran så hela eländet finns på video
Publicerat Maj 23, 200719 yr Jag har bowlat en gång i mitt liv och minns att jag tyckte det var hur kul som helst.. Tyvärr kommer jag int ihåg så mycket annat än att jag tyckte det var kul för det är väl en 15 år sen jag gjorde det.. Hmmm, undras om man skulle försöka komma sig för att fara och göra det nån gång.. Om inte annat så för att kolla om det är lika kul som jag har för mig att det var..
Publicerat Maj 23, 200719 yr Svettigt sa du foffe.. det kan jag hålla med om, sist jag var och bowlade så svettades jag så pass att jag skickade bowlingklotet bakåt med sån kraft att det rullade in i tjejernas omklädningsrum, det var pinsamt både när det hände och när jag skulle hämta klotet.. självklart så var min fru framme med kameran så hela eländet finns på video När ligger filmen på nätet? ;D
Publicerat Maj 23, 200719 yr Förr i tiden när jag åkte mkt skidor var jag på läger i tärnaby titt som tätt och där finns inte så mkt att göra förutom att spela just bowling ...tror jag har 245 som rekord. eller så är det 254....skitsamma...bowling är roligt iaf!
Publicerat Maj 25, 200719 yr Har bowlat i 7år, Slutade när jag var 16, Bästa serien låg på 260, Kanske att man hade varit bra idag 13 år senare, Kom på andra tankar som sprit o tjejer så bowlingen fick stå över för mycket så då var det inge roligt längre, De andra var bättre!!
Publicerat Maj 26, 200719 yr Har bowlat i 7år, Slutade när jag var 16, Bästa serien låg på 260, Kanske att man hade varit bra idag 13 år senare, Kom på andra tankar som sprit o tjejer så bowlingen fick stå över för mycket så då var det inge roligt längre, De andra var bättre!!Det gäller att prioritera!!Du gjorde nog det rätta valet. Finns inte några pengar i bowling i alla fall. Finns väl inga pengar i tjejer och sprit heller men dom KOSTAR ialla fall pengar. Alltid något!