Publicerat Maj 30, 200718 yr Var in på Varmint Als hemsida o blev sugen på en Bi-Fur-Pod så det var bara o handla grejor o göra en o här är skapelsen ris & ros ;D Mvh.
Publicerat Maj 30, 200718 yr Har också gjort mig ett par sådana, mycket funktionella för en billig penning. Byggbeskrivning finns även på svenska http://web.telia.com/~u32227630/bipod.html.
Publicerat Maj 30, 200718 yr Författare Ja den är nog mycke bra o ha när man går i lite högere gräs då benstöden inte räcker till sen var det roligt o göra den oxå låg o garva för mig skälv när jag tänkte 41bast o ligger på knä o målar camo på ett par pinnar ;D Mvh.
Publicerat Maj 30, 200718 yr ;D.. ser juh riktigt bra ut!... ;D.. till skilnad mot den ja gjorde!... tog bara bambustavar å satte ihop!..
Publicerat Maj 31, 200718 yr Har funderat på att bygga en egen också. Fast med en grov rundstav. Ett läderband runt så blir det en rund stav när man fäller ihop den. Din ser både snygg och funktionell ut.
Publicerat Maj 31, 200718 yr låg o garva för mig skälv när jag tänkte 41bast o ligger på knä o målar camo på ett par pinnar ;DMvh. ;D Sådana saker slår mig med med jämna mellanrum, men va fan man blir inte äldre än man gör sig. MVH
Publicerat Maj 31, 200718 yr Gjorde en förra året efter Al´s recept, dock hittade jag långa "blompinnar" av grönplastad aluminium på Granngården, så hobbyverksamheten inskränkte sig till borrhål samt montering av skruv & mutter. "Människans lathet leder till snabb utveckling" : Raggarö
Publicerat Maj 31, 200718 yr Tack tomas non konstnär blir man alldrig ;DMvh. Rena Piccasson jämfört med mej iaf!.... ;D ;D ;D
Publicerat Maj 31, 200718 yr Författare Kanske vi får till fälle o gämföra atrialjerna non gång så kanske ja kan ge dig några tipps ;) ;D Mvh.