Publicerat Maj 30, 200719 yr Hej jag undrar om nån av er har en Beretta s55 . Jag ska nämligen åka i helgen å titta på en sån bock. Jag undrar om ni vet nåt om dom och är dom något bra????? Denna har två pipset som ska tåla stålhagel. Sen vet jag inte mycket mer.
Publicerat Maj 31, 200719 yr Har inte modellen ifråga men väl en Beretta. En 686 sporting som har fungerat klanderfritt sedan 1988. Dessutom fått stå ut med min i många stycke usla vapenvård. Är bra kvalite på Beretta.
Publicerat Juni 3, 200719 yr Jag har jagat mycket med min mors kusins Beretta m/55 och jag gillar modellen skarpt..Bra kvalité till vettig kurs..Oändligt mycket mer bössa än om man jämför med vad man får nytt för samma pengar..
Publicerat Juni 9, 200719 yr Hej jag undrar om nån av er har en Beretta s55 . Jag ska nämligen åka i helgen å titta på en sån bock. Jag undrar om ni vet nåt om dom och är dom något bra????? Denna har två pipset som ska tåla stålhagel. Sen vet jag inte mycket mer. Vad var det för pris för den?? mvh
Publicerat Juni 9, 200719 yr Priset var 4000 om jag inte missminner mig. Jag åkte aldrig dit för jag hann köpa en annan innan.
Publicerat Juni 9, 200719 yr Får man fråga vad det blev för sort? Blev det en 686:a eller? Jag har haft min 686:a i 25 år och den har följt med i vått och torrt och jag har skjutit många tusen skott med den..... Vapenvård är inte min starka sida utan den har verkligen fått bekänna färg. Enda eldavbrottet blev i fjol då jag badat bössan i lite o-mildt havsvatten :-[, någon dag efteråt skulle ut och jaga skogsfågel... Säkringen kärvade liiiiiite så orren klarade sig ;D En dusch med 5-56 senare så var en som ny igen....
Publicerat Juni 9, 200719 yr Japp en 686:a blev det. bg) Jag har inte fått hem den än, väntar på licensen.