Publicerat Juni 7, 200719 yr Jag måste köpa en jaktradio... Vad rekomenderar ni? Jag måste ju ha en som passar ihop med brorsans (Ijahmans) Hunter mk-16 plus, och måste alltså vara en 155 MHz radio... Men jag vill inte lägga samma pengar som brorsan... Jag köper gärna en begagnad radio men vet inte riktigt vad jag ska leta efter. Några förslag?
Publicerat Juli 24, 200719 yr Hej du ! Jag har alltid använt Zodiac och tycker att dessa är kanon. Har nu en Zodiac Team Pro. Tillbehörsutbudet är ju ganska brett. Priset skall jag inte gå in på men det kanske anses som lite högt.
Publicerat Juli 26, 200719 yr jag ska kika så får du kanske med lite tur en lika som brorsans fast lite äldre model å så..ska kika med gänget
Publicerat Juli 26, 200719 yr Låna hellre radio till du har råd att köpa ett kombipack så blir du lite mer rustad. Jag har 2 set
Publicerat Juli 26, 200719 yr 31orna är slut,men går juh göra som rogga(bondjägaren :-*) ha både 31a och 155a i samma,men dom flesta har har 155a som är mycke bättre om man inte vill få in nån surbonde för det regnar för mycke eller är fööör varmt på radion,,har brosan lärt sig selektiv å så går det fint att vara själv på en kanal fast det är 120 jaktlag brevid med samma radios sen tycker jag zodiac och hunter är dom som är värda som håller bra och hörs fast man är i afganistan kupering...ska själv köpa en ny radio nu som brosans om inte den med gpspejl i samma kommer snart