Publicerat Juni 8, 200718 yr varför e de så få som e inne på chatten? Man kan ju vara där o läsa medelanden samtidigt... mvh
Publicerat Juni 8, 200718 yr Jag har kört en Chatt ganska länge och det är väldigt varierande hur mycket aktivitet där är. Det går liksom i vågor, men det bästa du kan göra för att få igång verksamheten är att meddela och bjuda in folk. Lite som du gjort här oven men inte så 'gnälligt' :-* Det tar tid och kraft, men den dan ni är 10 personer samtidigt är det värt det ;D Håll ut och var inkoplad där så mycket du kan. Mats chat har ju den fördelen mot min gamla att det låter när det är aktivitet, så man måste inte hålla koll hela tiden.
Publicerat Juni 13, 200718 yr F..n ingen ide o gå in där för mig tar ju skit lång tid för mig o skriva sen blir jag strässad o skriver mer fel än jag gör nu klarar inte msn en gång. Mvh.
Publicerat Juni 13, 200718 yr ne Flex det är du inte alls det finns sånna som är väre än vad du är :) :) :)
Publicerat Juni 13, 200718 yr Nä det är jag som är kung Att man stavar fel är inet att bry sig om så länge andra förstår vad man menar
Publicerat Juni 13, 200718 yr Kom in nu och gör oss sälskap Flex Och alla andra Ine nu PREP storviltsjägaren
Publicerat Juni 13, 200718 yr Börjar undra om folk stavar fel med flit nu efter diskussionerna angående detta! ;D
Publicerat Juni 14, 200718 yr Nä nä de är jag som är felstavar kungen här på forumet :'(Mvh. So what? Har väl ingen betydelse huruvida alla bokstäver hamnar där dom skulle. Du är samma kille för det. Bara skriv Flex :-*