Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

winchester super grade

Featured Replies

Publicerat

Hallå!

Är det någon som har erfarenhet av winchester super grade hagelbock cal12? Är det ett bra vapen och vad får man betala för ett begagnat i bra skick? Har en på gång men är lite fundersam över priset, 6200kr

Har även nys på en beretta s55, i bra skick men har inget pris på den ännu. Ge mig lite synpunkter och så.

mvh

Publicerat

Har haft en super grade i kal 12 borrad 1/4-1/2,trivdes superbra med bössan på både bana och i skogen.Inga problem med något under de åren jag hade den.

6200 låter kanske lite högt men är den i bra skick och om kofferten medföljer så är det ingen dålig affär.

Min Super Grade är faktiskt en av de bössor som jag ångrar djupt att jag sålt. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Enligt mig så är Super grade ett bättre vapen än Beretta s55,dock inte bättre än om prisskillnaden är stor dom emellan så kan berettan vara ett bättre köp.

/Micke

Publicerat
Har haft en super grade i kal 12 borrad 1/4-1/2,trivdes superbra med bössan på både bana och i skogen.Inga problem med något under de åren jag hade den.

6200 låter kanske lite högt men är den i bra skick och om kofferten medföljer så är det ingen dålig affär.

Min Super Grade är faktiskt en av de bössor som jag ångrar djupt att jag sålt. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Enligt mig så är Super grade ett bättre vapen än Beretta s55,dock inte bättre än om prisskillnaden är stor dom emellan så kan berettan vara ett bättre köp.

/Micke

vad är rimligt för berettan då, enligt dig, den är i bra skick ny kolv och så?! Winchestern tänkte jag pruta på, varje fall försöka ;)

mvh

Publicerat

Winen e en bra bössa jag har haft en dimond grade som e samma fast ren tävlings bössa .

Dom bägge e bygda på win 101 lådan och e bygd av browning  cooler) cooler)

Publicerat

Beretta 55 är en trevlig bössa, har jagat mycket med en dylik...

Publicerat
vad är rimligt för berettan då, enligt dig, den är i bra skick ny kolv och så?! Winchestern tänkte jag pruta på, varje fall försöka ;)

mvh

Inte mer än 4500:-

Du är medveten om att Berettan inte har ejektor, Winchestern har det  cooler)

Ifall det har betydelse.

/Micke

Publicerat

Winchester in my hart for ever  cooler) cooler) cooler)

Publicerat

Själv skulle jag inte byta bort min Beretta mot nogonting annat.

En TILL däremot funkar ju!  ;D