Publicerat Juni 9, 200718 yr Hallå! Är det någon som har erfarenhet av winchester super grade hagelbock cal12? Är det ett bra vapen och vad får man betala för ett begagnat i bra skick? Har en på gång men är lite fundersam över priset, 6200kr Har även nys på en beretta s55, i bra skick men har inget pris på den ännu. Ge mig lite synpunkter och så. mvh
Publicerat Juni 9, 200718 yr Har haft en super grade i kal 12 borrad 1/4-1/2,trivdes superbra med bössan på både bana och i skogen.Inga problem med något under de åren jag hade den. 6200 låter kanske lite högt men är den i bra skick och om kofferten medföljer så är det ingen dålig affär. Min Super Grade är faktiskt en av de bössor som jag ångrar djupt att jag sålt. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan. Enligt mig så är Super grade ett bättre vapen än Beretta s55,dock inte bättre än om prisskillnaden är stor dom emellan så kan berettan vara ett bättre köp. /Micke
Publicerat Juni 9, 200718 yr Har haft en super grade i kal 12 borrad 1/4-1/2,trivdes superbra med bössan på både bana och i skogen.Inga problem med något under de åren jag hade den.6200 låter kanske lite högt men är den i bra skick och om kofferten medföljer så är det ingen dålig affär. Min Super Grade är faktiskt en av de bössor som jag ångrar djupt att jag sålt. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan. Enligt mig så är Super grade ett bättre vapen än Beretta s55,dock inte bättre än om prisskillnaden är stor dom emellan så kan berettan vara ett bättre köp. /Micke vad är rimligt för berettan då, enligt dig, den är i bra skick ny kolv och så?! Winchestern tänkte jag pruta på, varje fall försöka mvh
Publicerat Juni 9, 200718 yr Winen e en bra bössa jag har haft en dimond grade som e samma fast ren tävlings bössa . Dom bägge e bygda på win 101 lådan och e bygd av browning cooler) cooler)
Publicerat Juni 11, 200718 yr vad är rimligt för berettan då, enligt dig, den är i bra skick ny kolv och så?! Winchestern tänkte jag pruta på, varje fall försöka mvh Inte mer än 4500:- Du är medveten om att Berettan inte har ejektor, Winchestern har det cooler) Ifall det har betydelse. /Micke
Publicerat Juni 12, 200718 yr Själv skulle jag inte byta bort min Beretta mot nogonting annat. En TILL däremot funkar ju! ;D