Publicerat Juni 12, 200718 yr Är det någon här på forumet som bor i närheten av Ähtäri i Finland, så skulle jag vara tacksamm om ni skickade ett pm till mig. Så får jag beskriva mitt problem, Mvh Kolja
Publicerat Juni 12, 200718 yr har du oxå varit med marja??? ??? fick oxå de rosa kuvertet idag :'( bg)
Publicerat Juni 12, 200718 yr har du oxå varit med marja??? ??? fick oxå de rosa kuvertet idag :'( Moahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D cooler)
Publicerat Juni 12, 200718 yr Är mycket överraskad om nån från forumet som bor nära Ähtäri. Så gott som rent finska trakter. Vi (finnar) som språkar det svenska språket här är främst från kusten från söder norrut. Är det något med finskan så kan säkert flere här hjälpa till !!
Publicerat Juni 12, 200718 yr Hahahaha den var bra ;D ;D. Nå jo översättningen kan jag hjälpa till med om det är det.
Publicerat Juni 12, 200718 yr Författare Du är allt rolig di first_clas. ;D Nej det är inte språket utan lite andra tjänster jag behövt av någon som bor där i krokarna. Men det lär nog inte finnas någon som bor i närheten av den obygden .
Publicerat Juni 15, 200718 yr har du oxå varit med marja??? ??? fick oxå de rosa kuvertet idag :'( Asg, vad fan får du allt ifrån!? ;D