Publicerat Juni 17, 200718 yr Fick veta en sorglig nyhet idag att min polare vän älskling troligen snart kommer att få vandra till de sälla jaktmarkerna. Han har blivit så dålig så att det inte finns någon utväg längre. Vi tog farväl av varandra idag. Det rann tårar när jag pratade med han och kramade om han. Det var troligen sista gången vi sågs. Men han är 13 år men endå så älskar jag denna finne. Det gör så ont när jag tänker på han vill bara gråta när jag skriver detta och nu kommer tårarna. Jag kommer att sakna han.
Publicerat Juni 18, 200718 yr Jag lider med dig! Det finns så mycket man kan säga men så lite som hjälper...... :-[ Jag vet också hur det känns att förlora en vän så här. Men svårt är det att sätta sig in i andra människors lidande och sorg. Jag är säker på att han har haft ett underbart liv med dig och kunde säkert inte önska mer innan slutet. :'(
Publicerat Juni 18, 200718 yr Tuff dag när den kommer. Vet hur du känner just nu. Du får komma ihåg alla ljusa stunder ni haft. :'( :-*
Publicerat Juni 18, 200718 yr Lider me dej Foffe!.. aldrig kul!. trotts man vet de är så!... ser inte fram mot den dagen då min Eros ska vika in!. :'(
Publicerat Juni 25, 200718 yr Sorry :'( Vet själv hur trist det är men som tur är dom trevliga dagarna många fler speciellt med en finne
Publicerat Juli 22, 200718 yr Författare Jaha då har den goe Perro farit till de sälla jaktmarkerna, nu får han springa med sin syster och jaga Tjäder jämt. Kommer att sakna dig gubben tack för den tid vi fick :'(
Publicerat Juli 22, 200718 yr Jaha då har den goe Perro farit till de sälla jaktmarkerna, nu får han springa med sin syster och jaga Tjäder jämt. Kommer att sakna dig gubben tack för den tid vi fick :'( Beklagar foffe! :'( Det är alltid lika tråkigt och jobbigt när dom lämnar en och har varit en kär familjemedlem.
Publicerat Juli 22, 200718 yr Författare Beklagar foffe! :'( Det är alltid lika tråkigt och jobbigt när dom lämnar en och har varit en kär familjemedlem. Tack
Publicerat Juli 23, 200718 yr När mina nära dör, då har jag inga problem att greppa det, men då hunden springer vidare till de finare markerna... Då kan jag fan inte hålla inne med tårarna :'(