Publicerat Juni 18, 200719 yr Hejsan! Har införskaffat mig en sako. Jag har smörjt upp slutstycket ett antal gånger och repeterat så grannen tror att slutet är nära ungefär. Men jag har inte lyckats att få det gå så mjukt och jämnt som jag vill. Givetvis har det blivit bättre men inte fullt bra. Fick ett tips idag som löd att jag skulle dela slutstycket. Är det svårt samt hur går man tillväga? Jag har tittat och klämt men har inte kommit på hur jag ska gå tillväga. Andra tips på hur jag ska få repetitionen att gå lättare uppskattas! Har aldrig tidigare råkat utför detta. Jag har väl mest kommit över fina och insletna bössor.
Publicerat Juli 18, 200719 yr jag har hört att man kan "slipa" slutstycket med tandkräm, ta en som har små korn i och smörj slutstycket med den, se bara till att få bort alla resterna av tandkrämen när du slipat färdigt. jag testade det på en Remington 700 jag hade för några år sedan och det hjälpte lite.