Publicerat Juni 22, 200719 yr Tjena, ja vet inte vart ja ska lägga detta, men någon moderator får väll flytta tråden om de inte passar här De är så att ja är 16 år och ska börja jakt&viltvårds gymnasie i sollefteå. Jag skulle gärna vilja hänga med någon därifrån ut på lite jakt i höst, eftersom ja inte får min egen licens fören nästa år. Jag gillar jakt väldigt mycket och ja vill inte tänka mig en höst och vinter utan jakt Så om du bor däruppe kan du väll höra av dig //Viktor
Publicerat Juli 26, 200719 yr Författare ja blir älta norrlänning exakt den 12:e augusti vem är du då roben?
Publicerat Juli 26, 200719 yr Nä nu får du ge dig tommy är det ju... Åfan! 12 augusti blir jag norrlänning på riktigt igen
Publicerat Juli 29, 200718 yr Författare Nä nu får du ge dig tommy är det ju...Åfan! 12 augusti blir jag norrlänning på riktigt igen blir du oxå riktigt norrlänning då ?
Publicerat Juni 4, 200917 yr Författare tänk att de var 2 år sen man skrev detta *tår i ögat* Tiden går fort:) men inte har man hittat någon jaktkamrat än....
Publicerat Juni 4, 200917 yr Erbjudandet från maken står kvar om du vill komma över och jaga lite småvilt i alla fall
Publicerat Juni 4, 200917 yr Författare vem är din make och vart har ni marken? närminnet är dåligt;)
Publicerat Juni 4, 200917 yr Vi finns ca 5½-6 mil från Sollefteå och jag vill minnas att jag pm:ade dig om det för länge sedan *Dagens ungdom..minne som ett såll*
Publicerat Juni 4, 200917 yr Författare Vi finns ca 5½-6 mil från Sollefteå och jag vill minnas att jag pm:ade dig om det för länge sedan *Dagens ungdom..minne som ett såll* de vore skoj. har ni några bra hundar för småvilt?
Publicerat Juni 4, 200917 yr En duktig finsk spets för skogsfågel och 3 basset fauve de bretagne, varav två vuxna injagade på rådjur, hare, hjort (finns inte här, men de jagar dem på annat håll) och de är mkt dugliga på det de gör och den tredje ska jagas in i höst.
Publicerat Juni 4, 200917 yr Författare ok:) jag kommer i höst skaru veta. nu när jag har körkort och sånt
Publicerat Juni 4, 200917 yr En duktig finsk spets för skogsfågel och 3 basset fauve de bretagne, varav två vuxna injagade på rådjur, hare, hjort (finns inte här, men de jagar dem på annat håll) och de är mkt dugliga på det de gör och den tredje ska jagas in i höst. ingen jämte? jag som trodde du bara hade jämtar + finspets pga ditt namn
Publicerat Juni 4, 200917 yr ingen jämte? jag som trodde du bara hade jämtar + finspets pga ditt namn Vi har 6 jämtar, varav 5 är hemmaboende, men vi jagar inte småvilt med dem
Publicerat Juli 1, 200917 yr Vi har 6 jämtar, varav 5 är hemmaboende, men vi jagar inte småvilt med dem Hehe funderat på kennel