Publicerat Juni 23, 200719 yr Tänkte lägga upp lite bilder på det vapen jag har lagt undan det är en Sauer 202 Elegance i kaliber 9,3x62. fler bilder kommer när jag får hem henne. mvh jocke
Publicerat Juni 23, 200719 yr Fick du den billigare med sprickan i kolven? Snygg bössa, vilka kalibrar mer har du tänkt dig?
Publicerat Juni 23, 200719 yr vart ser du en spricka i kolven på dom bilderna? jag funderar på 6,5x55 och kanske en 30-06 också senare.
Publicerat Juni 23, 200719 yr vart ser du en spricka i kolven på dom bilderna? jag funderar på 6,5x55 och kanske en 30-06 också senare. Kunde inte låta bli bara, skitsnygg bössa.
Publicerat Juni 23, 200719 yr Kunde inte låta bli bara, skitsnygg bössa. jag misstänkte det, tack. blev lite skraj och undrade vad du såg som jag inte sett .
Publicerat Juni 23, 200719 yr Tjena granne ! Jominsann detta är ett kanonfint exemplar !! gillar verkligen ådringen i träbitarna. Det skall bli spännande att känna och klämma lite när du fått hem den.
Publicerat Juni 24, 200719 yr Grattis till din kanon-bössa!!Ja, 202 är helt suverän! Sauer är enligt mig det bästa vapen man kan köpa. jag har sedan tidigare en 202 classic i 9,3x62 och en 270 pipa, jag har sålt den nu till förmån för den nya. var tvungen att sälja .270 pipan också det var lite synd men jag kommer nog köpa en 6,5x55 och kanske en 30-06 också så småningom. mvh jocke
Publicerat Juni 24, 200719 yr Japp Sauer är nog värdigt placerad på silverpallen näst efter BLASER !!!!!! ;D ;D ;D
Publicerat Juni 24, 200719 yr ja du granne. kan man inte repetera sin bössa som vanligt folk så kan det vara läge att köpa sig en blaser lite 22:a och en stänkare ikväll, vad sägs?
Publicerat Juni 24, 200719 yr Jag tycker du skall köpa en gammal mynningsladdare och en låda svartkrut...det gick ju det också Granne men frågan är ju som vanligt vilket som är bättre eller sämre ;D Hmmm...risken är väl stor att jag nu får majoriteten av forummedlemmarna på mig efter detta uttalande..Snälla Blaser-kollegor - ge mig understöd !! ;D ;D ;D Var det inte ngn i forumet som nämnde det klockrena begreppet bra, bättre, BLASER !!!! Stänkare och lite 22-mys låter alldeles utmärkt om vi får beviljat från regeringarna
Publicerat Juni 29, 200719 yr Blaser är ju kända för att hitta fina TRÄBITAR till sina bössor så jag antar att detta begrepp gäller syntet modellerna.... ;D
Publicerat Juni 29, 200719 yr Jaha, igår kom så äntligen licensen nerdimpandes i postlådan, så nu är det bara en tidsfråga innan hon kommer till mig ;D