Publicerat Juni 23, 200718 yr Jag är 19år skriven och uppväxt i Gävle har gått jakt och fiske gymnasiet i Lycksele i tre år nu flytta hem till Gävle nu igen jobbar i Sundsvall och jagar omkring sundsvall och några ggr per år jagar jag hoss några vänner omkring stocholm Gillar mest småviltsjakten för den är oftast (friare) och mer händelserik har dock två älgar skjutna på min lista ;P Jag jagar mest hare och fågel men är dock väldigt road av jakterna nere omkring stockholm på gris och fälthare ibland någon hjort! Mitt absolut största intresse är jakt och viltvård, har aldrig varit farsinerad av sporter som fotboll mm... MVH Jesper W
Publicerat Juni 23, 200718 yr hur fan kunde du komma först:D ja satt ju bredvid han när han skrev den, aja, iaf Välkommen Jesper
Publicerat Juli 3, 200718 yr ;D.. Välkommen till värdens bästa forum!.. å jag vet!.. till skillnad mot Telge!.. ;D ;D..... ... sköt å höra du e totalt ointreserad av sport... då är vi iaf två på detta ställe!.. ;D ;D ;D