Publicerat Juni 27, 200719 yr Den verkar klockren o locka räv i från fungkar den o klättra med bra tro? http://www.jakto.se/product.asp?pid=227 Mvh.
Publicerat Juni 27, 200719 yr Ser ju bra ut. Det viktigaste är väl att det inte blåser i träden när man sitter där.
Publicerat Juni 27, 200719 yr Författare Ja den har potensial,sen jagar jag inte om de blåser förjävligt ;D ;D Sen de gammla ordspråket när vinden jagar jagar inte jägaren ;D Mvh.
Publicerat Juni 27, 200719 yr Ser fin ut. Får erkänna att jag har sneglat åt dom när jag har varit i USA. Om du köper en så är jag nyfiken på dina kommentarer /Jrz
Publicerat Juni 27, 200719 yr Författare Ja det lutar där åt,har några ören kvar på arendet,sen blir det nog te o spara te en.vi får se Mvh.
Publicerat Juni 27, 200719 yr Du kommer bränna mycket protein genom att släpa runt på ett jakttorn ;D rent teoretiskt så funkar det nog men jag tror det blir en dammsamlare ganska snart.
Publicerat Juni 27, 200719 yr Författare Du kommer bränna mycket protein genom att släpa runt på ett jakttorn ;D rent teoretiskt så funkar det nog men jag tror det blir en dammsamlare ganska snart. ;D Mvh.