Publicerat Juni 28, 200718 yr Är det någon i sjuhäradsbygden som vill jaga grävling med ståndhund ställer jag gärna upp. Har hund som fungerar bra. Hör av er via PM eller mobil 070-321 95 87 //Per
Publicerat Juni 28, 200718 yr hade gärna provat, har du vägarna förbi kungsbacka någon gång så är du välkommen... /Jrz
Publicerat Juni 28, 200718 yr vi har ju redan bestämt, du hinner inte med nån annan mark Perra....vi skall tokjaga här hos mig....vi kanske kan försöka panga lite gås på kvällen innan vi släpper din jycke, skulle det kunna vara nåt?
Publicerat Juni 28, 200718 yr Hej Per Bor du fortfarande i Karlstad eller har du flytat närmare Ulricehamn Förövrigt så har jag sökt i flera år efter någon som kan koma och jaga grävling hos oss Jag jagar utanför Dalsjöfors Så är det inom rimligt avstånd för dig så är du välkomen Mvh Anders Hj
Publicerat Juni 29, 200718 yr Författare vi har ju redan bestämt, du hinner inte med nån annan mark Perra....vi skall tokjaga här hos mig....vi kanske kan försöka panga lite gås på kvällen innan vi släpper din jycke, skulle det kunna vara nåt? Hahaha, självklart ska vi tokjaga hos dig!
Publicerat Juni 29, 200718 yr Författare Hej PerBor du fortfarande i Karlstad eller har du flytat närmare Ulricehamn Förövrigt så har jag sökt i flera år efter någon som kan koma och jaga grävling hos oss Jag jagar utanför Dalsjöfors Så är det inom rimligt avstånd för dig så är du välkomen Mvh Anders Hj Hej, jag bor i Ulricehamn, så till Dalsjöfors är det inte mer än två mil, jag kommer gärna och jagar med er så länge det inte är i direkt anslutning till R40 PM:a mig ditt mobilnummer så hör jag av mig! Mvh
Publicerat Augusti 15, 200718 yr Är det någon i sjuhäradsbygden som vill jaga grävling med ståndhund ställer jag gärna upp. Har hund som fungerar bra. Hör av er via PM eller mobil 070-321 95 87//Per Vaaa! Har du skaffat grävlinghund? ;D Hur går det? Skjutit några?
Publicerat Augusti 15, 200718 yr Författare Har skjutit två för Ryss-Europeén och en för Ross, det var första veckan sen har jag inte varit ute nåt mer. Ska väl försöka med nån tur till veckan. Har du fått hem din nya vovve än?
Publicerat Augusti 15, 200718 yr Har skjutit två för Ryss-Europeén och en för Ross, det var första veckan sen har jag inte varit ute nåt mer. Ska väl försöka med nån tur till veckan. Har du fått hem din nya vovve än? Jo hon har varit Smålänning i 2 månader nu. Men det är nästan bara öron och ben ännu. Funkar Pia bra nu eller?
Publicerat Augusti 15, 200718 yr Författare Bra och bra, jag har som sagt bara skjutit två för henne än, men det är en helt annan hund nu, bra sök och större intresse. Vi får se hur det blir i framtiden, men hittills är jag nöjd hon är ju tusen gånger bättre än vad hon har varit!