Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grävling - Ulricehamn m. omnejd?

Featured Replies

Publicerat

Är det någon i sjuhäradsbygden som vill jaga grävling med ståndhund ställer jag gärna upp. Har hund som fungerar bra. Hör av er via PM eller mobil 070-321 95 87

//Per

Publicerat

hade gärna provat, har du vägarna förbi kungsbacka någon gång så är du välkommen...  :D

/Jrz

Publicerat

vi har ju redan bestämt, du hinner inte med nån annan mark Perra....vi skall tokjaga här hos mig....vi kanske kan försöka panga lite gås på kvällen innan vi släpper din jycke, skulle det kunna vara nåt?

Publicerat

Hej Per

Bor du fortfarande i Karlstad eller har du flytat närmare  Ulricehamn

Förövrigt så har jag sökt i flera år efter någon som kan koma och jaga grävling hos oss

Jag  jagar utanför Dalsjöfors

Så är det inom rimligt avstånd för dig så är du välkomen

Mvh Anders Hj

Publicerat
  • Författare
vi har ju redan bestämt, du hinner inte med nån annan mark Perra....vi skall tokjaga här hos mig....vi kanske kan försöka panga lite gås på kvällen innan vi släpper din jycke, skulle det kunna vara nåt?

Hahaha, självklart ska vi tokjaga hos dig!

Publicerat
  • Författare
Hej Per

Bor du fortfarande i Karlstad eller har du flytat närmare  Ulricehamn

Förövrigt så har jag sökt i flera år efter någon som kan koma och jaga grävling hos oss

Jag  jagar utanför Dalsjöfors

Så är det inom rimligt avstånd för dig så är du välkomen

Mvh Anders Hj

Hej, jag bor i Ulricehamn, så till Dalsjöfors är det inte mer än två mil, jag kommer gärna och jagar med er så länge det inte är i direkt anslutning till R40  :) PM:a mig ditt mobilnummer så hör jag av mig!

Mvh

• 2 weeks later...
Publicerat

hade du förresten några egna marker på gång att arrendera i trakterna?

• 1 month later...
Publicerat
Är det någon i sjuhäradsbygden som vill jaga grävling med ståndhund ställer jag gärna upp. Har hund som fungerar bra. Hör av er via PM eller mobil 070-321 95 87

//Per

Vaaa! :o Har du skaffat grävlinghund?  ;) ;D

Hur går det? Skjutit några?

Publicerat
  • Författare

Har skjutit två för Ryss-Europeén och en för Ross, det var första veckan sen har jag inte varit ute nåt mer. Ska väl försöka med nån tur till veckan. Har du fått hem din nya vovve än?

Publicerat
Har skjutit två för Ryss-Europeén och en för Ross, det var första veckan sen har jag inte varit ute nåt mer. Ska väl försöka med nån tur till veckan. Har du fått hem din nya vovve än?

Jo hon har varit Smålänning i 2 månader nu. Men det är nästan bara öron och ben ännu.

Funkar Pia bra nu eller?

Publicerat
  • Författare

Bra och bra, jag har som sagt bara skjutit två för henne än, men det är en helt annan hund nu, bra sök och större intresse. Vi får se hur det blir i framtiden, men hittills är jag nöjd hon är ju tusen gånger bättre än vad hon har varit!

Publicerat

Är hon 3 år nu eller? Skjutit mer än grävling för henne?