Publicerat Juli 2, 200718 yr Jag är en kille på 37 år Från Göteborg, som inte varit så aktiv på just detta forum, men som förmodligen kommer titta in lite oftare nu. Jag har väl jagat sedan 95, det mesta kan man säga. Fast det där med krut och kulor började ju på skjutbanan, rätt tidigt, och det har väl inte slutat än, även om jag idag inte tävlar alls lika mycket som jag gjorde för en tio år sedan. Det är främst jaktskytte och viltmålsskytte jag ägnar mig åt på banan och håller på mycket som instruktör både åt jägarexamenselever och skyttar. Till vardags blir det mycket datorer och mediateknik, och på fritiden så......eh, fritiden, såå.....försöker man hinna med det man inte hinner annars, så det blir full rulle på den med!
Publicerat Juli 2, 200718 yr Författare Jo, Göteborg e staden, men är rätt ofta uppåt kungshamnshållet med!
Publicerat Juli 3, 200718 yr ;D.. Du e såååå välkommen såååå!... fast du e från Swe:s baksida!.. ;D ;D.....
Publicerat Juli 3, 200718 yr Vi på Sveriges framsida önskar dig från Sveriges rövhål välkommen till gemenskapen! :-* Jag lovar att du kommer trivas! ;D
Publicerat Augusti 1, 200718 yr :)Nä men tjenare!!! Kul att se dig här! Hittat någon ny bössa nu när 222:an försvunnit i gardebroben ??? ??? ???
Publicerat Augusti 4, 200718 yr Författare Tjenare Freddan! Nä....det är ett hål så väl i mitt hjärta om i vapenskåpet efter min goa ögonsten! Hörde att du också verkar trivas i hennes sällskap?