Publicerat Juli 4, 200719 yr Författare Kommer troligen att lägga in mer bilder fån Byske älven jag hoppas någon bild har en Lax med på bilden. Om det finns fler som har bilder från Byske älven så släng in dom här ;D
Publicerat Juli 4, 200719 yr Kommer troligen att lägga in mer bilder fån Byske älven jag hoppas någon bild har en Lax med på bilden. Om det finns fler som har bilder från Byske älven så släng in dom här ;D Ja en stor lax på 10-15kg får du visa upp :o ;D Mvh.
Publicerat Juli 4, 200719 yr Författare Ja en stor lax på 10-15kg får du visa upp :o ;DMvh. Om jag skulle få en sån baddare så skulle den läggas upp. Men dom är ju inte det lätaste att få
Publicerat Juli 4, 200719 yr Nä då måsste man ha en heldel flyt kan jak tänka men kul om du fick en ;D Mvh.
Publicerat Juli 4, 200719 yr Författare Jupp man måste ha flyt o tur, skulle nog inte landa på ett bra tag om jag fick en sån, man drömmer ju om en sån på fluga.
Publicerat Juli 4, 200719 yr ;D... å fan Foffe!.. du e lax fiskare!.. tror de är dax för ett besök norr över!.... ;D ;D. riktig fina bilder!..... suger verkligen i tarmen å ta fram 12 fotarn.... ;D ;D
Publicerat Juli 4, 200719 yr Författare Kan förstå det måsste va ett ruskigt drag i en sån lax ;DMvh. Jupp hadde på en fin bit för 2 år sedan den drog o slet rätt bra men hittade en sten som den gjorde sista rycket. Den på 4 kilo jag fick för några år sedan kämpade på fint oxå.
Publicerat Juli 4, 200719 yr Författare ;D... å fan Foffe!.. du e lax fiskare!.. tror de är dax för ett besök norr över!.... ;D ;D.riktig fina bilder!..... suger verkligen i tarmen å ta fram 12 fotarn.... ;D ;D Tyvär så har jag den sjukan dvs Laxsjukan. Det är bara att du drar norröver o kör på ;D
Publicerat Juli 4, 200719 yr Ja en stor lax på 10-15kg får du visa upp :o ;DMvh. Ja, och då kommer Vi och äter grillade laxkotletter med Dig.